//
کدخبر: ۳۵۶۶۶۰ //

خبری از بمب نقل‌ و انتقالاتی در سپاهان نیست؟

به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها می‌خواهند برخلاف فصل گذشته بدون سر و صدا و بمب نقل‌ و انتقالاتی پیش بروند.

خبری از بمب نقل‌ و انتقالاتی در سپاهان نیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

طلایی‌پوشان اصفهانی پس از نایب قهرمانی در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به دنبال جذب ستارگان رفتند تا بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و میلاد جهانی بازیکنانی بودند که در فصل گذشته به جمع سپاهانی اضافه شدند اما در نهایت نتوانستند انتظار هواداران را برآورده کنند.

پس از جدایی محرم نویدکیا، ستارگان چند فصل اخیر این باشگاه یا جدا شدند یا در آستانه جدایی هستند تا این تیم از ستاره خالی شود.‌ سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان سپاهان در چند فصل گذشته بودند که از جمع طلایی‌پوشان جدا شدند و جای خالی بزرگی را در این تیم ایجاد کردند.

هم‌چنین میلاد جهانی به صورت قرضی از سپاهان جدا شده و محمد نژاد مهدی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. جدایی پنج بازیکن اصلی این تیم شاکله چند سال اخیر سپاهان را از بین برده و به نظر می‌رسد استراتژی باشگاه سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و نباید منتظر ریخت و پاش، خریدهای پر سر و صدا و بمب‌های نقل و انتقالاتی در سپاهان باشیم.

البته مدیران سپاهان با چند بازیکنان وارد مذاکره‌ شده‌اند اما به طور رسمی هیچ بازیکنی با این تیم قرارداد نبسته است و باید منتظر انتخاب سرمربی جدید و پس از آن از ارائه لیست خرید این مربی به باشگاه باشیم. لیگ بیست‌ و دوم برای سپاهانی‌ها متفاوت‌تر از فصل‌های گذشته دنبال خواهد شد و به نظر می‌رسد مدل جدیدی از طلایی‌پوشان را خواهیم دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان