//
کدخبر: ۳۵۶۱۹۸ //

تیم را ما قهرمان کردیم اما اول با بازیکنان جدید قرارداد می‌بندند!

برخی از بازیکنان قدیمی استقلال از شرایط نقل و انتقالاتی تیم ناراضی هستند.

تیم را ما قهرمان کردیم اما اول با بازیکنان جدید قرارداد می‌بندند!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و پایان این مسابقات شرایطی کاملاً متفاوت را تجربه کرد. این تیم در طول فصل حاشیه‌های کمی داشت و فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو وظایف را میان خود تقسیم کرده بودند تا وضعیت بهتری ایجاد شود. این روند در نهایت موجب شد آبی‌پوشان لیگ بیست‌ویکم را بدون حتی یک ناکامی به پایان برسانند و جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند ولی دقیقاً از فردای روز بازی با نفت ‌مسجدسلیمان همه چیز عوض شد. فرهاد مجیدی رفت و استقلال دچار دردسر بزرگی به نام انتخاب سرمربی شد دردسری که همچنان ادامه دارد. از طرف دیگر، با وجود اینکه پرسپولیس فعالیت بسیار پررنگی در فصل نقل و انتقالات داشته و چند بازیکن سرشناس را به خدمت گرفته است استقلالی‌ها هنوز زمینه برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را نیز فراهم نکرده‌اند.

ناراحتی بازیکنان

شرایط موجود باعث ناراحتی بازیکنان استقلال شده است. آنها جدا از بحث یارگیری تیم و انتخاب سرمربی جدید، معتقدند سیاستی که مدیریت باشگاه مد نظر قرار داده‌اند اصلاً درست نیست و به لحاظ معرفتی باید کاملاً تغییر پیدا کند چون آنها در طول لیگ بیست‌ویکم با وجود مشکلاتی همچون نداشتن زمین تمرین مناسب در اغلب فصل، توانستند بدون یک شکست تیم را قهرمان کنند ولی حالا مدیران باشگاه به جای اینکه سراغ این نفرات بیایند و به آنها بگویند شرایطشان را جهت تمدید قرارداد اعلام کنند، سراغ بازیکنان جدید و نفراتی رفته‌اند که فصل قبل در تیم‌های دیگر حضور داشتند و نقشی در قهرمانی استقلال ایفا نکردند! مهره‌هایی که اصلاً نمی‌دانند قهرمان شدن بدون زمین تمرین مناسب یعنی چه؟

پاسخ زحمات

بازیکنان استقلال مدعی شدند این سیاست پاسخ خوبی به زحمات آنها در طول فصل گذشته نبود و باعث دلسردی نفرات می‌شود چون انتظار داشتند ابتدا به استقلالی‌هایی که قراردادشان تمام شده زنگ می‌زدند و آنها را به باشگاه دعوت می‌کردند تا مذاکرات جدید صورت بگیرد یا اینکه حداقل تکلیف مشخص شود اما مدیران باشگاه ترجیح دادند اولویت را بر پایه جذب بازیکنان جدید بگذارند مسئله‌ای که حتی واکنش وریا غفوری را هم در پی داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان