//
کدخبر: ۳۵۵۸۷۸ //

سجاد شهباززاده باز هم بازارگرمی کرد/ پرسپولیس از یک سوراخ دو بار گزیده شد!

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مقصد سجاد شهباززاده از اول هم پرسپولیس نبوده است!

سجاد شهباززاده باز هم بازارگرمی کرد/ پرسپولیس از یک سوراخ دو بار گزیده شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رحیم یوسفی با بیان این جمله گفت: نمی دانم چرا پرسپولیس باید از یک سوراخ دو مرتبه گزیده شود. از اول هم معلوم بود سجاد شهباززاده به پرسپولیس نمی آید اما باز هم توانست بازارگرمی کند و باشگاه ما را گول بزند.

وی ادامه داد: پارسال مقصد شهباززاده سپاهان بود که وقتی خبر مذاکره اش با پرسپولیس رسانه ای شد، تیم اصفهان برای تمدید قراردادش رقم بیشتری پیشنهاد داد و او به این تیم رفت. امسال هم مقصد او پرسپولیس نبود و دوباره چرا گول خوردیم؟

هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: البته مهم نیست. سجاد شهباززاده جایی رفت که دلش آنجا بود و پرسپولیس بازیکنی می خواهد که دلش با پرسپولیس باشد. خدا را شکر خریدهای خوبی داشتیم که همه با دل و جان به پرسپولیس پیوسته اند و حالا هم باید یحیی گل محمدی و رضا درویش دنبال مهاجم خوب و ششدانگ باشند و این ماجرا را فراموش کرده اند.

یوسفی با اشاره به تمدید قرارداد میلاد سرلک یادآور شد: میلاد سرلک و مهدی ترابی دو هافبک تأثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس بودند که به نوبت با تیم تمدید کردند. تمدید این دو خبرخوبی بود و حالا سروش رفیعی که هافبک تکنیکی و سربالایی است نیز به این جمع اضافه شده است. امید عالیشاه، وحید امیری و کمال کامیابی نیا هم با پرسپولیس قرارداد دارند و جمع این نفرات می تواند ما را به خط میانی تیم برای فصل آینده امیدوار کند. البته امیدوارم قرارداد احسان پهلوان هم تمدید شود چون او هم یک هافبک بی ادعا و زحمتکش است.

هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این که پرسپولیس خریدهای خوبی داشته شکی نیست. این بازیکنان ملی پوش و با تجربه هستند که برخی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارند اما صرف خرید خوب ضامن موفقیت نیست. پرسپولیس نباید یکسری اشتباهات فصل گذشته را تکرار کند و باید مدیریت باشگاه آرامش را به تیم تزریق کند.

وی همچنین ادامه داد: بزرگ ترین مشکل پرسپولیس در فصل گذشته فقدان آرامش در این تیم بود. حواشی زیادی به وجود آمد و تیم آرامش خودش را از دست داد. الان دیگر بهانه ای برای عدم موفقیت وجود ندارد و باید دوستان مراقب باشند.

یوسفی درمورد خرید احتمالی دو مهاجم خارجی نیز گفت: متأسفانه در سال های گذشته تجربه خوبی از خرید بازیکن خارجی به ویژه مهاجم نداریم. شاید آخرین مهاجم خارجی نسبتا خوبی که داشتیم ایمون زائد بود که ۳ گل ماندگار در دربی زد. با این وجود معتقدم بازیکن خارجی که به پرسپولیس می آید باید دوبرابر مهدی عبدی و پاکدل و مهاجمان ایرانی باشد. اگر قرار باشد یکی مثل شرزود تمیروف را به پرسپولیس بیاوریم همان بهتر که اصلا نیاوریم. این تیم بزرگ است، اسمش پرسپولیس است و باید بازیکن ستاره و بزرگ یا به قول ما فوتبالی ها کار در بیار به این تیم بیاید. بازیکن معمولی و متوسط به درد ما نمی خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان