//
کدخبر: ۳۵۵۸۳۷ //

واکنش PSG علیه تباس: کی هستی که از تو درس بگیریم؟

هیات‌مدیره باشگاه پاری سن ژرمن با لحنی تند علیه انتقادهای رئیس لالیگا علیه این باشگاه موضع گرفت.

واکنش PSG علیه تباس: کی هستی که از تو درس بگیریم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از انتقادهای اخیر خاویر تباس، رئیس لالیگا، از باشگاه پاری سن ژرمن و متهم کردن باشگاه پاریسی به تخطی از قوانین مالی، هیات مدیره PSG، با لحنی تند به اظهارات تباس واکنش نشان داد و اعلام کرد:" خاویر تباس آخرین کسی است که حاضر هستیم به ما درس بدهد".

لالیگا روز سه‌شنبه این هفته اعلام کرد رسما از باشگاه پاری سن ژرمن که در تملک مالکین قطری است به یوفا شکایت کرده. علت شکایت لالیگا رفتارهای PSG در جریان تلاشهای رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه است. تلاشهایی که به سرانجام نرسید و ستاره فرانسوی در پاریس ماندگار شد.

لیگ اسپانیا همچنین اعلام کرد از وکلای خود خواسته امکان شکایت از ناصر الخلیفی، رئیس PSG را به اتهام تعرض منافع بررسی کنند تا در صورت امکان از او در دادگاه‌های سوئیس شکایت شود. لالیگا از این شاکی است که الخلیفی همزمان با ریاست پاری سن ژرمن، سمت‌هایی در یوفا، اتحادیه باشگاه‌های اروپا و شبکه ورزشی BeIN Sports دارد.

باشگاه PSG امروز در واکنش به اظهارات رئیس لالیگا گفت قصد ندارد با انتشار بیانیه رسمی، به حرفهای تباس وجاهت بیشتری بدهد. اما یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه به نمایندگی از هیات‌مدیره گفت:"  آخرین کسی که حاضر هستیم به ما درس بدهد خاویر تباس است ".

این عضو هیات مدیره پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" ا ولین کسی که باید درباره تعارض منافع، مدیریت مالی، و دستکاری در بازار درس بگیرد خاویر تباس است. هفته آینده خواهیم دید چه کسی، تهدید کرده و به دادگاه شکایت می‌کند و کلاه بر سرِ چه کسی است ".

این واکنش PSG در ادامه جنگ لفظی طولانی‌مدت بین مدیران باشگاه فرانسوی و خاویر تباس ارائه شده. پاری سن ژرمن مدعی است کاملا در تطابق با موازین بازی جوانمردانه مالی یوفا عمل کرده. موازینی که برای اطمینان از سلامت مالی فوتبال اروپا وضع شده و امسال شاهد تغییراتی بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان