//
کدخبر: ۳۵۵۷۲۱ //

حسینی: پیکان شانسی در نقل و انتقالات ندارد/ بازهم باید به سمت جذب بازیکن جوان و گمنام برویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به بودجه برخی باشگاه ها شانسی در نقل و انتقالات نداریم.

حسینی: پیکان شانسی در نقل و انتقالات ندارد/ بازهم باید به سمت جذب بازیکن جوان و گمنام برویم
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی حسینی درباره ادامه فعالیتش با باشگاه پیکان در فصل آینده اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توافق داشتم یک سال دیگر در خدمت تیم خوب پیکان باشم‌. انشاءالله بتوانیم با یک کار خوب، سال موفقی داشته باشیم. با توجه به سال سختی که در فصل گذشته با جوانگرایی داشتیم، امیدوارم امسال بتوانیم همان روند را ادامه بدهیم و در کسب نتیجه بهتر عمل کنیم که البته این موضوع منوط به مسائل زیادی است.امیدوارم در بحث گرفتن بازیکن امسال بتوانیم خواسته های خود و نیازهای تیم را برآورده کنیم.

وی درباره اینکه پیکان سال گذشته تیم جوانی داشت و قرار گرفتن در رتبه تک رقمی برایش خوب بود و آیا امسال هم چنین هدفی را دنبال می‌کند یا قرار است مقداری بلندپروازی کند، توضیح داد: با توجه به بودجه ای که ۶-۷ تیم‌ می‌گذارند، در بحث نقل و انتقالات و گرفتن بازیکن شانسی مقابل آنها نداریم. مجبور هستیم بار دیگر به سمت و سوی جذب بازیکن جدید و گمنام تر برویم تا بتوانیم تیم خود را با این روش تطبیق بدهم.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: موضوع مهم برای من دوست داشتن جاه طلبی بیشتر است. دوست دارم با حمایت باشگاه و کار خوب بچه ها نتایج بهتری بگیریم اما می‌دانم کارمان خیلی سخت است زیرا تیم‌های دیگر در نقل و انتقالات خیلی از ما جلوتر هستند.

حسینی درمورد حفظ شاکله اصلی تیم جوان پیکان در نقل و انتقالات، عنوان کرد: صد در صد این کار را انجام می‌دهیم. با توجه به بودجه ای که داریم و عددهایی که در نقل و انتقالات جا به جا می‌شود، شانسی به آن صورت نداریم. سعی داریم بچه های جوان و خوب خود را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم تیم را طبق استراتژی و توانی که دارد، تقویت کنیم. بعد باید برویم و بجنگیم تا ببینیم می‌توانیم نتایج و جایگاه بهتری کسب کنیم؟

وی اضافه کرد: باید از امیرعطابخش، مدیریت باشگاه و هیات مدیره که همین ابتدای کار صحبت های ما را شنیدند و قول همه گونه همکاری دادند تشکر کنم. امیدوارم امسال بتوانیم با یک عملکرد خوب هم جایگاه خود را در جدول حفظ و حتی چشم به رده های بالاتر داشته باشیم و هم با پیدا کردن جوانان بیشتر به فوتبال خودمان کمک کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان