//
کدخبر: ۳۳۵۱۶۶ //

حسینی:قرار شده که در مورد داوری صحبت نکنیم

سرمربی تیم پیکان از پیروزی مقابل قشقایی در گام نخست جام حذفی که به عقیده او محل اتفاقات غیرقابل پیش بینی است ابراز خوشحالی کرد.

 حسینی:قرار شده که در مورد داوری صحبت نکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پیکان با یک گل از سد قشقایی گذشته و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد. مجبتی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این بازی گفت: در شروع بازی های جام حذفی که محل تقابل تیم های لیگ برتری با تیم های لیگ یکی است، کار خیلی سخت است. در بازی های اول همیشه اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد.

او در مورد حریف امروز تیمش که با گل دقیقه 75 ایمانی از روی نقطه پنالتی موفق به شکست دادنش شدند تاکید کرد: می دانستیم که قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است که آمده بود توانایی های خود را نشان دهد.

سرمربی پیکان با تمجید از شاگردانش گفت: بعد از دو بازی پرفشاری که مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده بودیم سعی کردیم از بچه هایی که کمتر بازی کردند، استفاده کنیم. بچه ها هم توانستند فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و این مسابقه سخت را که توان زیادی از تیم می گیرد را پیروز شوند.

حسینی در واکنش به اعتراضات اعضای تیم قشقایی به قضاوت داور گفت: قرار شده که در مورد داوری صحبت نکنیم. در بازی های خیلی بزرگتر هم ما صحبتی در این خصوص انجام ندادیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان