//
کدخبر: ۳۵۵۳۹۰ //

۳ خرید بعدی قرمزها یک قدمی بستن قرارداد

پرسپولیس طی روزهای آینده با ۳ بازیکن داخلی قرارداد امضا خواهد کرد.

3 خرید بعدی قرمزها یک قدمی بستن قرارداد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پیوستن بیرانوند،پورعلیگنجی، اسماعیلی فر و محمد مهدی احمدی می‌گویند پرسپولیسی‌شدن ۳ بازیکن دیگر هم قطعی است. گئورگی گولسیانی مدافع میانی سپاهان بعد از بازگشت از گرجستان با پرسپولیس امضا می‌کند. ظاهرا او امروز در تهران خواهد بود. سروش رفیعی هم که با تیم ملی در قطر است بعد از بازگشت به تهران بلافاصله با پرسپولیس قراردادش را امضا خواهد کرد و به این تیم برمی‌گردد.

گفته می شود حضور محمد خدابنده‌لو در جمع سرخ‌های پایتخت هم قطعی شده و طی امروز یا فردا قراردادش را امضا خواهد کرد. باید ببینیم این گفته‌ها تا چه حد درست است.

پیشنهاد نهایی سرخ ها به شهباززاده

گفته می‌شود علت اصلی پیچیدن سجاد شهباززاده به سمت دیگر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد مالی بوده که باشگاه پرسپولیس به این بازیکن داده است. پرسپولیسی‌ها رقم ۹ میلیارد را برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند اما این بازیکن اعلام کرده تیم‌های دیگر به او تا ۱۲ میلیارد تومان پرداخت می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس هم حرف خودش را یک‌کلام کرده و گفته بیشتر از ۹ میلیارد پرداخت نخواهد کرد. به همین دلیل شهباززاده ترجیح داده هم پول بیشتری بگیرد، هم از حاشیه‌های احتمالی حضور یک استقلالی سابق در پرسپولیس جلوگیری کند. می‌گویند او زیاد هم به استقلال نزدیک نیست و مدنظر گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان