//
کدخبر: ۳۳۲۳۱۶ //

حضوری ناامیدکننده/ هیاهوی نقل و انتقالات هیچ شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن فعلی استقلال که با سروصدا و حاشیه های زیادی فصل نقل و انتقالات را پشت سرگذاشتند در شش هفته ابتدایی لیگ برتر هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند!

حضوری ناامیدکننده/ هیاهوی نقل و انتقالات هیچ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه گذشته با هشت دیدار برگزار شد تا آمار فردی بازیکنان و تیم‌ها دستخوش تغییر شود.

با این حال برخی مهره‌های جنجالی نقل و انتقالات همچنان بدون کمترین اثرگذاری روی نتایج تیم‌های خود بازی می‌کنند تا دیگر خبری از آن همه هیاهو نباشد.

شهریار مغانلو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با حاشیه‌های فراوان راهی سپاهان اصفهان شد در پایان ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باز هم برای زردپوشان در امر گلزنی ناموفق بود تا عزت‌اله پورقاز در نقش مدافع و محمدرضا حسینی به عنوان هافبک جور مهاجمان را بکشند و سه امتیاز به حساب سپاهان واریز کنند.

مغانلو که با ارزش مالی شگفت‌انگیز در رسانه‌ها به سپاهان پیوسته است بدون تأثیرگذاری در چهار برد و یک تساوی این تیم برای دستیابی به گل تلاش می‌کند.

اتفاقی مشابه برای امین قاسمی نژاد که با کری‌های فراوان از پدیده مشهد به استقلال تهران آمد اما هرگز نتوانست روزهای خوب خود را در جمع آبی پوشان پایتخت تکرار کند.

قاسمی نژاد که بیشتر به عنوان هافبک تهاجمی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته می‌شود در دقایق حضورش در ترکیب استقلال وضعیتی مشابه با مغانلو دارد تا بار دیگر ثابت شود جنجالی‌های نقل و انتقالات تابستانی فاصله زیادی با فرم ایده آل خود دارند.

باید دید آنها می‌توانند در اداه رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر خودنمایی کنند یا تغییر باشگاه‌هایشان روی عملکرد آنها نیز تأثیر منفی گذاشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان