//
کدخبر: ۲۸۷۷۹۶ //

انتقال ممنوع؛آتش بس برقرار شده بین سرخابی ها

در حالی که بحث حضور یکی - دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تیم پرسپولیس مطرح شده بود، مدیران دو باشگاه توافق کردند از همدیگر بازیکن نگیرند.

انتقال ممنوع؛آتش بس برقرار شده بین سرخابی ها

بحث انتقال بازیکن بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از سال‌های دور همواره یکی از مباحث چالشی فوتبال ایران بوده و حتی بعضی از این نقل و انتقالات چهره جنجالی به خود گرفته است.

آخرین مورد از این دست جابجایی‌ها بین استقلال و پرسپولیس مربوط به محمد نادری است. نادری که فصل گذشته به صورت قرضی از تیم کورتریک بلژیک در پرسپولیس حضور داشت، این فصل تصمیم گرفت به تیم استقلال برود.

به گزارش فرتاک نیوز،البته انتقال نادری به استقلال شاید کمتر از بازیکنان سابق سرخابی سر و صدا به پا کرد اما می‌توانست زمینه را برای جابجایی بیشتر بازیکن بین دو تیم بزرگ پایتخت فراهم کند.

در همین ارتباط طی چند هفته اخیر خبرهایی از علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب یکی دو بازیکن استقلال از جمله مرتضی تبریزی و شاهین طاهرخانی منتشر شد. در مقابل شایعاتی هم از تمایل استقلال برای گرفتن یک بازیکن بیشتر از پرسپولیس شکل گرفت که این شایعات بیشتر پیرامون سیامک نعمتی هافبک و مدافع سرخپوشان بود.

تکلیف مرتضی تبریزی که سابقه کار با یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس را در ذوب آهن هم داشته است، خیلی زود مشخص شد و این بازیکن در نهایت در استقلال ماندنی شد.

نام شاهین طاهرخانی هم که در لیست مازاد محمود فکری سرمربی استقلال قرار داشت، به مدت چند روز پیرامون پرسپولیس مطرح شد ولی در نهایت این انتقال عملیاتی نشد. دلایل مختلفی برای منتفی شدن حضور طاهرخانی در پرسپولیس بویژه در شرایطی که سرخ‌ها نیاز جدی به جذب یک مدافع به جای شجاع خلیل زاده دارند، عنوان شد؛ از جمله اینکه یحیی گل محمدی علاقه‌ای به سبک بازی طاهرخانی نداشته و یا اینکه عنوان شد جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرده فقط با خود بازیکن مذاکره می‌کند نه مدیربرنامه هایش.

این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، توافق شفاهی و مخفیانه این باشگاه با پرسپولیسی‌ها در جابجایی بازیکن را افشا کرد.

خلیل زاده گفت: بعد از آنکه محمد نادری به استقلال آمد، با پرسپولیس توافق کردیم که دیگر از همدیگر بازیکن نگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باز هم بازیکنی بود که مدنظر استقلال و پرسپولیس باشد؟ یادآور شد: بله گزینه وجود داشت؛ هم برای ما و هم برای آنها اما هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان نداشتیم.

رئیس هیات مدیره استقلال ادامه داد: شاهین طاهرخانی جزو نفراتی بود که محمود فکری گفت او را نمی‌خواهم. چند روز بعد فهمیدم که قراردادش را فسخ کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان