//
کدخبر: ۳۵۵۳۶۵ //

استیلی: سعی می‌کنیم ۲ بازی خوب در شهریور داشته باشیم/ سجادی گفت برای بازی دوستانه کمک مالی خواهد کرد

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد،‌ این تیم در فیفادی شهریور ماه دو بازی دوستانه خوب خواهد داشت.

استیلی: سعی می‌کنیم ۲ بازی خوب در شهریور داشته باشیم/ سجادی گفت برای بازی دوستانه کمک مالی خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با الجزایر درباره برگزاری این بازی دوستانه گفت: شاید یک مقدار دیر شد، اما بالاخره با الجزایر بازی خواهیم کرد که بتوانیم یک بازی دوستانه خوب داشته باشیم.

وی درباره به هم ریختگی برنامه‌های تیم ملی در این اردو، اظهار داشت: ما بحث اردوی کانادا را داشتیم و تمام پیش‌بینی ما بازی با کانادا، اکوادور و السالوادور بود که این بازی به هم خورد و تمام برنامه‌ریزی ما را به هم زد. آقای سجادی در اردو حاضر شد و با بازیکنان هم جلسه گذاشت و اعلام کرد که همه نوع حمایت را از سوی دولت خواهیم داشت تا مشکلی نداشته باشیم. میرشاد ماجدی هم قرار بود به قطر بیاید، اما برای پیگیری امورات فدراسیون و گرفتن اسپانسر، در تهران ماند.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد درباره اینکه برگزاری بازی دوستانه خوب نیاز به منابع مالی دارد، اظهار داشت: آقای سجادی اعلام کرد که مشکلی نداریم و اگر بازی دوستانه فراهم شود، منابع مالی آن آماده خواهد بود. ما 20 میلیون دلار در فیفا و AFC داریم که اگر این پول‌ها آزاد بود، مشکلی نداشتیم. امیدوارم که بتوانیم در فیفادی بعدی، دو بازی خوب داشته باشیم.

استیلی همچنین درباره غیبت ریاض محرز، اسلام سلیمانی و بغداد بونجاح سه بازیکن اصلی الجزایر در دیدار مقابل ایران گفت: روز گذشته از تیم الجزایر گزارش گرفتیم و سرمربی آنها اعلام کرد که با تیم اصلی اینجا هستند و این بازی برای آنها مهم است. ما چهار بار با الجزایر بازی کردیم که دو پیروزی ما کسب کردیم و دو پیروزی الجزایر که آخرین بازی سال 2018 بود. در آن بازی ما پیروز شدیم و امیدوارم که این بار هم برنده باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان