//
کدخبر: ۳۵۴۴۱۹ //

همه جدایی‌های ناگهانی و عجیب فرهاد مجیدی از استقلال

فرهاد مجیدی، عادت به جدایی‌های غافلگیرکننده دارد و این بار، استقلال را به مقصد امارات ترک کرده است.

همه جدایی‌های ناگهانی و عجیب فرهاد مجیدی از استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای، جدایی فرهاد مجیدی را تایید کرد و سرمربی فصل پیش استقلال، فصل آینده در امارات مربیگری می‌کند. شایعات جدایی فرهاد از استقلال، پیش از پایان فصل هم مطرح شده بود اما کسی فکرش را نمی‌کرد او قصد ترک تیم قهرمان را داشته باشد. بر خلاف انتظار، مجیدی چند روز پس از جشن قهرمانی درخواست جدایی داد و حالا، استقلالی‌ها باید سراغ گزینه‌ای تازه برای فصل آینده بروند. استعفای مجیدی، قسمت تازه‌ای در سریال جدایی‌های ناگهانی و عجیب او از استقلال است.

تهران به وین

تنها حضور فرهاد مجیدی در فوتبال اروپا، حاصل یکی از همین جدایی‌های ناگهانی بود. سال 1378 مجیدی که بخاطر حواشی بازی استقلال و فجر با حکم محرومیت سنگین روبرو شد، تصمیم گرفت به نشانه قهر ایران را ترک کند و به وین برود. مجیدی به صورت قرضی، به راپیدوین پیوست. حضور او در این باشگاه، چندان طولانی نشد و 2 گل هم در بوندسلیگا اتریش زد. همین حضور کوتاه، تنها تجربه اروپایی مجیدی است.

صدرنشین و آقای گل

لیگ یازدهم استقلال تیمی رویایی و پرستاره در اختیار داشت. تیمی که می‌توانست، لقب کهکشانی‌ترین تیم تاریخ لیگ را به خود اختصاص دهد. استقلالی‌ها نیم فصل اول صدرنشین بودند و مجیدی، شانس اول آقای گلی محسوب می‌شد. نقل و انتقالات نیم فصل، مجیدی تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. او گفت دلیل این تصمیمش، شرایط فرزندانش هستند. استقلال پس از مخالفت اولیه، سرانجام به او اجازه جدایی داد و مجیدی به الغرافه قطر پیوست. استقلال صدرنشین هم، به مرور افت کرد و فصل را در رده سوم به پایان رساند.

خداحافظی ناگهانی

مجیدی که لیگ دوازدهم به استقلال برگشته بود، لیگ سیزدهم ذخیره طلایی امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شد. چند روز پیش از بازی استقلال و مس، شایعه شده بود او در این بازی قصد خداحافظی دارد. اتفاقی که افتاد و مجیدی بدون اطلاع قبلی، در لحظات پایانی مسابقه از زمین بیرون رفت و دور افتخار زد. خداحافظی مجیدی، به حدی غیر منتظره بود که گزارشگر بازی هم مطمئن نبود او قصد خداحافظی دارد. مجیدی، لحظات پایانی بازی از تماشاگران خداحافظی کرد و بدون توضیح بیشتر، فوتبال را کنار گذاشت.

اولین مربیگری،‌ اولین قهر

فرهاد مجیدی پس از سه هفته هدایت استقلال به عنوان سرمربی موقت، سرمربی تیم امید شد. او قرار بود تیم امید ایران را به المپیک برساند و طلسم چند دهه‌ای حضور در این مسابقات را بشکند. مجیدی در 4 بازی دوستانه روی نیمکت تیم امید، نتایج زیاد خوبی نگرفت. مسابقات قهرمانی آسیا برای انتخاب سهمیه‌های المپیک، در تایلند برگزار می‌شد. مجیدی سه ماه پیش از شروع مسابقات، از تیم امید به دلیل دخالت‌های کمیته فنی استعفا کرد.

قهر پیش از فینال

لیگ نوزدهم، فرهاد مجیدی که جانشین آندره‌آ استراماچونی شده بود با استقلال به فینال جام حذفی رسید. جامی که می‌توانست شروع موفقیت‌های او و استقلال باشد. پیش از فینال، مجیدی بخاطر اختلافاتش با مدیران باشگاه قهر کرد و به سفر رفت. موضوعی که باعث شد آماده‌سازی استقلال برای فینال تحت تاثیر قرار بگیرد. وساطت بزرگان استقلال، مجیدی را پیش از فینال به تیم برگرداند اما آن‌ها بازی را به تراکتور واگذار کردند. مجیدی هم پس از فینال، رسما از استقلال جدا شد.

برمی‌گردم!

کسب اولین جام استقلال و مجیدی به عنوان مربی هم، سرنوشتی جز جدایی نداشت. مجیدی که این بار همراه تیمش توانست قهرمان لیگ شود و رابطه خوبی هم بین او و آجورلو مدیرعامل باشگاه بود، به دلیل پیشنهادی از فوتبال امارات استقلال را ترک کرد. در بیانیه او، وعده بازگشت داده شده است. بازگشتی که همیشه، پس از جدایی‌های ناگهانی اتفاق افتاده و همیشه هم، استقلالی‌ها از حضور دوباره او استقبال کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان