//
کدخبر: ۳۵۳۸۰۴ //

وداع «دی‌ماریا» از تیم ملی آرژانتین

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانیتن اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین آوردگاه وی در عرصه ملی خواهد بود و بعد از آن از آلبی‌سلسته خداحافظی خواهد کرد.

وداع «دی‌ماریا» از تیم ملی آرژانتین
به گزارش فرتاک نیوز،

آنخل دی‌ماریا که به همراه تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه یافته بود، ۱۲۱ بازی ملی را در کارنامه دارد. بنا بر اعلام تارنمای خبری البیان مصر، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین آوردگاه ستاره سابق تیم فوتبال آرژانتین است.

ستاره سابق رئال و منچستریونایتد پیش از برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا به خبرنگاران گفت: پس از جام جهانی۲۰۲۲ قطر، زمان بازنشستگی من از فوتبال ملی فرا خواهد رسید.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و آرژانتین در قالب مسابقه «فینالسیما»، چهارشنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. تیم ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ و تیم ملی آرژانتین نیز عنوان در سال قهرمان کوپا آمریکا را از آن خود کرده است.

قضاوت این بازی بر عهده «پیرو مازا» از کشور شیلی است.  کریستیان شیمان و کلودیو ریوس، هموطنان مازا به عنوان کمک‌های یک و دو او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

دی ماریا ۳۴ ساله ۱۲۱ بازی با آرژانتین انجام داد و ۲۴ گل به ثمر رساند. یکی از مهمترین گل‌های این بازیکن در فینال کوپا آمریکا بود که در برابر برزیل به ثمر رسید تا آرژانتین بعد از سال ها عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان