//
کدخبر: ۳۵۳۵۸۴ //

همه دفاع‌چپ‌های مدنظر یحیی؛ از بازیکن استقلال تا لیدر پرسپولیس

چندین گزینه برای حضور در دفاع چپ پرسپولیس در فصل آینده نام‌هایشان مطرح شده است.

همه دفاع‌چپ‌های مدنظر یحیی؛ از بازیکن استقلال تا لیدر پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از پست‌هایی که در پرسپولیس فصل گذشته تغییرات زیادی داشت دفاع چپ بود. در حالی که پیش‌بینی می‌شد با حضور سعید آقایی و آلترناتیوی به نام وحید امیری والبته بازیکنانی مانند علی شجاعی دست یحیی در این پست پرباشد اما این اتفاق نیفتاد. سعید آقایی در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد، وحید امیری در پست تخصصی خودش بیشتر مورد نیاز بود و علی شجاعی هم چندان مورد علاقه یحیی نبود. به همین دلیل یکی از اولین گزینه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات کادرفنی به سراغ آن رفت دفاع چپ بود. گزینه‌هایی جنجالی هم برای این پست مطرح شده است. گزینه‌هایی که مشخص نیست باید آنها را شایعات نقل وانتقالاتی دانست یا بازیکنان واقعی مدنظر یحیی.

استقلالی پرحاشیه

اولین و جنجالی‌ترین گزینه مطرح شده برای این پست بازیکن سابق استقلال و مدافع فعلی گل‌گهر سیرجان است. این گزینه آنقدر عجیب بود که خیلی‌ها در ابتدا آن را یک شایعه دانستند اما خبرهای بیشتر باعث شد تا هواداران موضع جدی‌تری به این بازیکن بگیرند. پخش شدن مصاحبه‌های او علیه پرسپولس در زمان حضورش در جمع آبی‌پوشان بیش از مسائل فنی مورد توجه قرار گرفت و این حاشیه‌ها شاید حتی در نهایت به کنسل شدن این انتقال بیانجامد. حاصل عملکرد زکی‌پور در این فصل یک گل و یک پاس گل بوده است و از آمار خوب او می‌توان به دریبل‌هایش اشاره کرد. 

استقلالی کم‌حاشیه

یکی از بهترین بازیکنان لیگ این فصل  آرزوی هر تیمی می‌تواند باشد. مهم‌ترین نکته مثبت این بازیکن توانایی حضورش در چند پست است که او را به بازیکن ارزشمندتری تبدیل می‌کند. پرسپولیس هم یکی از مشتریان پروپاقرص امید نورافکن است اما باقی‌ماندن یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن احتمال حضور او را هم کمرنگ می‌کند. این بازیکن هم مانند زکی‌پورسابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد اما تفاوتش این است که بازنشر مصاحبه‌هایش علیه استقلال موضع هواداران را کاملا در مورد او متفاوت کرده است. نورافکن این فصل با 4 گل و 4 پاس گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود و در تیم ملی هم به مهره‌ای قابل اتکا تبدیل شده است.

لیدر پرسپولیس

لیدر سابق پرسپولیس به بازیکن این تیم تبدیل می‌شود؟ میلاد محمدی مدافع باشگاه آ اک آتن هم یکی از گزینه‌هایی است که بحث حضورش مطرح شده است. این بازیکن ملی‌پوش هم البته با تیمش قرارداد دارد و انتقالش نیازمند دریافت رضایت‌نامه است. مساله‌ای که شاید مشکلات او را نسبت به گزینه‌های آزاد برای پرسپولیسی‌شدن بیشتر کند.

باید منتظر ماند و دید که تصمیم یحیی و تلاش مدیریت و البته شرایط بازیکنان نام‌برده در نهایت به حضور کدامشان منجر خواهد شد. شاید هم ماندن آقایی و جذب یک آلترناتیو جوان و یا گزینه‌ای خارج از این لیست اتفاقی باشد که رقم بخورد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان