//
کدخبر: ۳۵۲۲۷۷ //

بازگشت ستاره محبوب آبی ها به استقلال

لژیونر استقلالی برای بازگشت به جمع آبی ها به توافق رسید.

بازگشت ستاره محبوب آبی ها به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال که در چند هفته اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به باشگاه استقلال به گوش می رسید ظاهرا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده و یکی از گزینه های اصلی نقل و انتقالات فصل بعد فرهاد مجیدی در خط حمله خواهد بود.

رضایی بعد از چند فصل حضور در فوتبال بلژیک قصد بازگشت به ایران را دارد. مهاجم سابق آبی‌ها فصل گذشته در اودهورلی بلژیک حضور داشت که با پایان قراردادش رسما از این تیم جدا شد.

کاوه طی روزهای اخیر از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشته است اما مذاکرات مهمی هم با استقلال انجام داده و در این میان با آجرلو به توافق نهایی رسیده است.

به این ترتیب او اولین خرید استقلال برای فصل آینده خواهد بود. نزدیکان این مهاجم توافق او با استقلال برای فصل آینده را تایید کرده اند. مهاجم سابق استقلال در لیگ شانزدهم در این تیم حضور داشت و با عملکرد خوبش در انتهای فصل راهی فوتبال اروپا شد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید با توجه به حضور رضایی در استقلال فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای سایر مهاجمان تیمش خواهد گرفت. استقلال در خط حمله،ژستد،یامگا،مطهری و رمضانی را در اختیار دارد و شاید سرمربی استقلال قید یکی از مهاجمانش را برای فصل آینده بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان