//
کدخبر: ۳۵۲۲۱۶ //

غفوری: مجیدی برای ما فراتر از یک مربی بوده است/ دایی اسطوره‌ای بزرگ در کشور ماست

وریا غفوری، مدافع تیم فوتبال استقلال از حمایت فرهاد مجیدی و علی دایی از او بابت حواشی پیش آمده اخیر، تشکر کرد.

غفوری: مجیدی برای ما فراتر از یک مربی بوده است/ دایی اسطوره‌ای بزرگ در کشور ماست
به گزارش فرتاک نیوز،

 وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم با تمجید از هواداران استقلال که در ورزشگاه حضور یافته بودند، گفت: دم همه آنها گرم. متأسفانه سه امتیاز را نگرفتیم، اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم. متأسفانه نشد، اما دو بازی دیگر تا پایان فصل داریم و برای پیروزی در دو بازی بعدی، تلاش می‌کنیم.

وی درباره تشویقش از سوی هواداران، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چطور از آنها تشکر کنم. زبان از بیان کلمات در قبال این هواداران، قاصر است. مهر و محبت آنها تا آخرین روزی که زنده باشم، در دل من می‌ماند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد امتناع فرهاد مجیدی از پاسخ دادن به سؤالات برنامه فوتبال برتر به دلیل حذف کردن عکس او، خاطرنشان کرد: همانطور که هفته گذشته گفتم، از آقای مجیدی باز هم باید تشکر کنم. او در حق ما، فراتر از یک مربی کار کرده است. در این دو سال که با او کار کردیم، همیشه از خودش برای تیم گذشته است. از آقا فرهاد ممنونم و امیدوارم، عمری باقی باشد تا زحمات و لطف او را بیشتر از قبل، جبران کنم. با تمام وجود و قلبم برای او بازی کنم و بتوانیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

غفوری همچنین درباره حمایت علی دایی از او با انتشار عکس و متنی در صفحه اینستاگرامش، گفت: آقای دایی لطف داشت و من هم همیشه ارادت داشتم. او یک اسطوره بزرگ در کشور ماست و باید قدر چنین آدم‌هایی را همه مردم ایران بدانند.

 
 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان