//
کدخبر: ۳۴۶۹۲۶ //

وریا غفوری: مگر می‌شود سر استقلال را در آزادی بِبُرند و خداحافظی کنند؟/ از این ناپاک‌تر در فوتبال ندیده‌ام/ اتفاقات رخ داده شرم آور بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال هم به مانند دیگر بازیکنان و سرمربی این تیم شکست تیمش مقابل نساجی را ناشی از اشتباهات داوری دانست.

 وریا غفوری: مگر می‌شود سر استقلال را در آزادی بِبُرند و خداحافظی کنند؟/ از این ناپاک‌تر در فوتبال ندیده‌ام/ اتفاقات رخ داده شرم آور بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 وریا غفوری پس از حذف تیم فوتبال استقلال از جام حذفی با شکست مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بحث ضیافت پنالتی‌ها نبود، ما بازی را برده بودیم. در ابتدا از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم که با وجود شانس‌های گلزنی نتوانستیم برنده شویم. یکی از بهترین‌ بازی‌های‌مان را انجام دادیم و هفت هشت موقعیت گل داشتیم. شرمنده هواداران شدیم و حق ما و آنها نبود که با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنیم.

وی با انتقاد از داوری این دیدار تصریح کرد: چطور می‌شود گل سالم ما را حساب نمی‌کنند و پنالتی‌مان را نمی‌گیرند و خیلی راحت نتیجه تعیین می‌شود؟ این کار خیلی زشت و داوری افتضاح بود. مگر می‌شود گل صد درصد سالم را نگیرند؟ ما تیمی تشکیل داده بودیم که شانس قهرمانی لیگ و حذفی را داشت. چطور ممکن است داور در ورزشگاه آزادی اینچنین اشتباه کند؟ در گذشته داوران در آزادی با تمام وجود داوری می‌کردند و حواس‌شان بود که هواداران ناراحت نشوند. منظورم این نیست که به سود ما بگیرند، ولی درست قضاوت کنند. الان خیلی راحت پنالتی یا گل سالم ما را نمی‌گیرند و واقعاً نوبر است.

کاپیتان استقلال درباره کارت زردی که روی نیمکت از داور دریافت کرد، گفت: در صحنه‌ای که گل سالم آرمان رمضانی را نگرفتند قلم بند را به زمین زدم و ربطی به داور نداشت. مدام می‌گوییم VAR بیاورید، ولی ظاهراً یکسری کاسبی‌شان با آمدن این سیستم تعطیل می‌شود. مشخص نیست پشت پرده فوتبال چه خبر است که گل سالم استقلال را نگرفتند. بارها صحنه گل رمضانی را دیدم و هر چقدر خواستم خودم را قانع کنم متوجه نشدم، چرا گل ما را خطا اعلام کردند. سال گذشته، پای رشید مظاهری در فینال جام حذفی پنج سانتی‌متر هم بیرون نبود، ولی پنالتی را برگرداندند. توپی که روی سر عارف غلامی بود را بازیکن نساجی با دست زد و باز هم داور پنالتی نگرفت. جالب است کارشناسان به طرز عجیبی ماست مالی می‌کنند و می‌گویند قبل این صحنه رمضانی خطا کرده است یا سه دقیقه قبل اتفاق دیگری افتاده بود. واقعاً شرم‌آور است.

غفوری در واکنش به اظهارات روزبه چشمی که گفته بود برخی‌ها از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند، گفت: ناراحت؟ قسم می‌خورم طبیعی نیست سر استقلال در آزادی بریده شود. مگر می‌شود سر استقلال را ببُرند و خداحافظی کنند؟! حرف از فوتبال پاک می‌زنند، ولی ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام. بیانیه دادن هم مُد شده است. شنیدم باشگاه نساجی چند ساعت قبل از بازی بیانیه داده بود، آیا الان محروم کردن داور فایده‌ای برای استقلال دارد؟!

وی در مورد اینکه بازیکن نساجی اعتقاد داشت رمضانی روی مرتکب خطا شده است، گفت: آیا صحنه را دیدید که این سؤال را می‌کنید؟ معلوم است بازیکن آنها چنین حرفی می‌زند. توپ صد درصد سالم استقلال را مردود اعلام کردند. دفاع خودشان به دروازه‌بان برخورد کرد. فقط یک کلمه می‌توانم بگویم، شرم‌آور بود. یک عده‌ای می‌نشینند و به اتفاقی که برای استقلال افتاد می‌خندند ولی شرافت هم خوب چیزی است.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با شرایط داوری نگران لیگ برتر نیستند، گفت: 4،5 روز فرصت داریم ریکاوری کنیم ولی باید حواس‌مان به همه چیز باشد چون ممکن است هر اتفاقی بیفتد. هزار بار گفتم سیستم VAR را بیاورید ولی مشخص نیست چرا مسئولان از آوردن این سیستم عاجز هستند. کسی هم پاسخگو نیست که بگوید چرا این سیستم وارد کشور نمی‌شود تا نتایج عادلانه رقم بخورد.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان