//
کدخبر: ۳۵۲۲۶۹ //

اطمینان مجیدی جواب داد/ مهدی‌پور وپنجاهمین بازی لیگ برتری برای استقلال

مهدی مهدی پور هافبک اصفهانی استقلال شب گذشته برای پنجاهمین بار در لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان رفت.

اطمینان مجیدی جواب داد/ مهدی‌پور وپنجاهمین بازی لیگ برتری برای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از پایان لیگ نوزدهم بود که قرارداد مهدی پور با ذوب آهن به پایان رسید و این بازیکن در انتقالی غیرمنتظره راهی استقلال شد تا به جمع شاگردان محمود فکری اضافه شود. خریدی که در ابتدای فصل به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت اما نتوانست انتظارات را چندان برآورده کند.

خیلی مهدی پور را جانشینی برای علی کریمی می‌دانستند ولی اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت تا اینکه پس از حضور مجیدی بر روی نیمکت آبی‌ها، اوضاع متفاوت شد و مهدی پور به خودباوری خاصی رسید و به یکی از ستون‌های اصلی تیمش تبدیل شد.

با حضور مجیدی در استقلال، این هافبک اصفهانی به مهره‌ای ثابت در خط میانی تیمش تبدیل شد به نحوی که او در این فصل در تمامی بازی ها به میدان رفت و تنها در دو تقابل برابر هوادار و بازی جام حذفی مقابل نساجی در ترکیب اصلی حضور نداشت.

مهدی پور با احتساب بازی شب گذشته مقابل آلومینیوم، از فصل گذشته تاکنون در 50 دیدار لیگ برتری برای استقلال به میدان رفته است و در شرایطی که شایعاتی درخصوص آینده این بازیکن به گوش می رسد اما آبی پوشان امیدوار هستند که این بازیکن را با توجه به اینکه همچنان با استقلال قرارداد دارد، برای فصل بعد نیز در اختیار داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان