//
کدخبر: ۳۵۲۱۶۴ //
حضور جلالی در خط دفاعی، مهری در مرکز میدان

ترکیب استقلال برابر آلومینیوم اراک اعلام شد

به دلیل محرومیت بازیکنانی مانند دانشگر و نیک نفس، استقلال با چند تغییر به مصاف آلومینیوم می رود.

ترکیب استقلال برابر آلومینیوم اراک اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال پس از قطعی کردن عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر، اکنون در پی رسیدن به رکوردی خاص و ویژه است. شاگردان فرهاد مجیدی با هدف کسب عنوان قهرمانی بدون شکست، در سه دیدار باقیمانده خود با تمام قوا به مصاف حریفان می‌روند و امروز نیز باید با نایب‌قهرمان جام حذفی دیدار کنند.

غیبت دو بازیکن مطرح در ترکیب آبی‌ها سبب شده است تا فرهاد مجیدی دست به تغییراتی در جمع نفرات اصلی تیمش بزند ولی همچنان با سیستم 3 دفاعه پای به زمین مسابقه بگذارد.

* سیدحسین کلین شیت‌هایش را افزایش می‌دهد؟

سیدحسین حسینی بدشانس بود که در دیدار برابر فولاد نتوانست دست به کلین شیت بزند و در دقیقه ۹۲ دروازه‌اش را باز شده دید. حالا او شانس شکستن رکورد بیشترین کلین شیت در تاریخ لیگ برتر و در دوره‌های ۱۶ تیمی را ازدست‌داده اما می‌تواند با صاحب این عنوان یعنی نیلسون کوریا با ۱۸ کلین شیت برابری کند. به شرطی که حسینی در هر سه بازی باقیمانده دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

* مأموریت بزرگ جلالی در خط دفاعی

با وجود محرومیت دانشگر و مصدومیت، فرهاد مجیدی باز هم از سیستم 3 دفاعه استفاده می‌کنند. رافائل سیلوا و عارف غلامی دو بازیکن ثابت آبی ها در قلب خط دفاعی هستند و ابوالفضل جلالی در مأموریت جدیدی در کنار این دو نفر و در پست خط دفاعی بازی می کند.

* راست و چپ آبی ها بدون تغییر

صالح حردانی هفته گذشته و در تقابل با تیم سابقش درخشان ظاهر شد و یک گل زد و یک پاس گل نیز داد. او امروز هم از ابتدا به میدان می رود. جعفر سلمانی مهره قابل اعتماد فرهاد مجیدی در این فصل نیز در سمت چپ انجام وظیفه می کند.

* مهری جانشین نیک‌نفس

سعید مهری که در برخی از دیدارهای استقلال به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. او در غیاب نیک‌نفس زوج مهدی مهدی‌پور در خط میانی خواهد بود.

* یامگا و حسین‌زاده وینگرهای تهاجمی

از آخرین گل کوین یامگا برای استقلال مدت زیادی می‌گذرد و این بازیکن فرانسوی امیدوار است بالاخره برابر آلومینیوم به این طلسم پایان دهد. امیرحسین حسین‌زاده که در دیدار برابر فولاد درخشان ظاهر شد نیز مجدداً از ابتدا برای تیمش بازی خواهد کرد.

* اعتماد دوباره به رمضانی

آرمان رمضانی پس از گل تماشایی که برابر شهر خودرو به ثمر رساند، اعتماد کادر فنی را به دست آورد و در تقابل با فولاد در ترکیب اصلی جای گرفت. فرهاد مجیدی یک بار دیگر به این بازیکن اعتماد کرده و او را از ابتدا روانه میدان کرده است.

ترکیب استقلال برابر آلومینیوم:

سیدحسین حسینی – عارف غلامی – رافائل سیلوا – ابوالفضل جلالی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – سعید مهری – مهدی مهدی‌پور – کوین یامگا – امیرحسین حسین‌زاده – آرمان رمضانی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان