//
کدخبر: ۳۵۲۲۶۷ //

استقلال حریف این سه تیم لیگ برتری نشد!

استقلال در حالی در فصل بیست و یکم قهرمان لیگ برتر شد که از پس سه تیم تهرانی، اراکی و مازندرانی برنیامد.

استقلال حریف این سه تیم لیگ برتری نشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابتهای لیگ برتر بیست و یکم با قهرمانی تیم استقلال همچنان در جریان است اما شاگردان فرهاد مجیدی نتوانستند سه تیم را در این فصل شکست بدهند.

نساجی مازندران، پرسپولیس و آلومینیوم اراک سه تیمی بودند که نه در دور رفت و نه در دور برگشت بیشتر از ۱ امتیاز به استقلال ندادند تا تنها تیم هایی باشند که در جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر طعم شکست مقابل استقلال را نچشیدند. این شش دیدار باعث شد تا شش امتیاز در دور رفت و شش امتیاز در دور برگشت و مجموعاً دوازده امتیاز از دست فرهاد مجیدی و بازیکنانش در برود.

تیم نساجی مازندران در دیدار رفت و در هفته پنجم با نتیجه ۰- ۰ در تهران استقلال را متوقف کرد و در دیدار برگشت در ورزشگاه امام رضا مشهد بار دیگر مانع پیروزی تیم استقلال شد.

همچنین دیدار رفت دربی بین استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم با نتیجه بدون گل به پایان رسید و این دو تیم بار دیگر در هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که این بار و در شرایطی که پرسپولیس میزبان بود استقلال باز هم نتوانست حریفش را شکست بدهد و در نهایت بازی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال حریف این سه تیم لیگ برتری نشد!

سومین و آخرین تیمی که استقلال طعم شیرین برد مقابل آن را نچشید آلومینیوم اراک بود. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه امام خمینی اراک با حساب یک بر یک به پایان رسید و دیدار برگشت این دو تیم در هفته بیست و هشتم در تهران با نتیجه بدون گل تمام شد تا استقلال مقابل این تیم هم نتواند طعم پیروزی را بچشد.

دو حریف پایانی استقلال در هفته های بیست و نهم(مس رفسنجان) و سی ام(نفت مسجد سلیمان) لیگ برتر در دیدار رفت این فصل به استقلال باخته‌اند. سایر رقبای استقلال در فصل جاری حداقل یکبار در دور رفت و برگشت به تیم قهرمان این فصل باخته اند.

ناگفته نماند؛ تیم های هوادار، ذوب آهن، تراکتور، گل گهر سیرجان (با احتساب پرونده بازیکن گابنی و بازی رفت که سه بر صفر شد)، شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان تیم‌هایی هستند که در این فصل از رقابت ها رفت و برگشت به استقلال باختند و هر یک ۶ امتیاز به آبی پوشان تهرانی دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان