//
کدخبر: ۳۵۲۲۱۳ //

منصوریان: بخشی از شعارها هدایت شده بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بخشی از شعارهای امشب در ورزشگاه هدایت شده بود.

منصوریان: بخشی از شعارها هدایت شده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری، اظهار کرد: بازی بسیار نزدیک و پایاپای بود و تفاوت دو تیم این بود که توپ ما وارد دروازه نشد و توپ تیم حریف گل شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما از شانس های خودمان خوب استفاده نکردیم اما از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. تیم ما به خوبی حریف را تحت فشار گذاشت اما با بدشانسی همراه بودیم و دروازه بان حریف بهترین روزش بود و خیلی خوب گلری کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما همه بازیکنانمان بالا بازی کردیم اما دو گل خوردیم. در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می گویم زیرا تلاش خود را کردند، تلاشی که حتی می توانست باپیروزی همراه باشد. اگر بازیکنانم دقت می کردند و موقعیت های گل را هدر نمی دادند می توانستیم پیروز بازی باشیم.

منصوریان ادامه داد: خوشحالم که امروز هوادارانمان در ورزشگاه حضور داشتند اما در مجموع از آن ها عذرخواهی می کنم زیرا در اولین حضور آن ها دوست داشتیم که شیرینی خوبی به آن ها بدهیم.

وی افزود: تنها اتفاق عجیب امروز این بود که توپ های ما گل نشد. هواداران فوتبال آبادان باید مقداری منطقی تر به فوتبال نگاه کنند. آنچه که در اختیار داریم بر اساس آن خرید می کنیم. تیمی که بودجه آن معلوم است باید به اندازه پولمان خرید کنیم. باید صبر کنیم تا تیم مان شکل بگیرد. امروز هیچ ایراد تاکتیکی به تیم نمی گیرم زیرا از روی دو خطا گل خوردیم و سه چهار گل نزدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: تا زمانی که آستانه تحمل هواداران درست نشود نه با من و نه هیچ مربی دیگری نمی توان خیلی مسیر رو به جلویی در خانه داشت. بخشی از شعارهای امروز در ورزشگاه هدایت شده بود. من 25 سال استخوان خورد کرده استقلال هستم و اگر کسی الکی در جایگاه نام کسی را صدا بزند متوجه خواهم شد.

ادامه دارد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان