//
کدخبر: ۳۵۲۱۱۹ //

رحمتی - استقلال؛ از تونل خداحافظی تا تونل قهرمانی

در یکی دیگر از رویارویی مربیان استقلالی با تیم سابق‌اش، این‌بار دروازه‌بان کهنه‌کار آبی‌ها مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

رحمتی - استقلال؛ از تونل خداحافظی تا تونل قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 قهرمانی استقلال هرچند 3 هفته مانده به پایان فصل مسجل شده اما سه دیدار حساس برای آبی‌ها برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌شان و البته رسیدن به امتیاز تاریخی 70 باقی مانده است که یکی از این دیدارها در کنار حساسیت آماری و جدولی، حیثیتی و جذاب است.

مهدی رحمتی دروازه‌بان پیشین استقلال که یکی از پرافتخارترین و البته محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه به شمار می‌رود، این‌بار در کسوت سرمربی آلومینیوم اراک به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت و مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد. تقابل استقلال و ِآلومینیوم اراک فردا از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

رحمتی به دنبال فرار از هت‌تریک در شکست

سرمربی جوان آلومینیوم اراک فصل گذشته در کسوت سرمربی پدیده خراسان، 2 بار در مقابل استقلال قرار گرفت. بازی رفت در مشهد را آبی‌پوشان استقلال با هدایت محمود فکری با برتری 2 گله به پایان رساندند و در بازی برگشت و نبرد شاگردان مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی و در اولین تجربه سرمربیگری رحمتی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، نتیجه دور رفت تکرار شد و استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف مشهدی خود گذر کرد.

رحمتی در مسابقه فرداشب به دنبال پایان دادن به این رکورد منفی خود در مقابل استقلال است. او که تاکنون 5 بازی در لیگ برتر هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده داشته، 2 بازی را مقابل استقلالی‌های سابق برگزار کرده که برابر امیر قلعه‌نویی با شکست از میدان مسابقه خارج شد و هفته گذشته علیرضا منصوریان را شکست داد و حالا امیدوار است در برابر فرهاد مجیدی هم بتواند سربلند شده و ورزشگاه آزادی را با دست پر ترک کند.

گربه سیاه پرسپولیس علیه رکورد تاریخی استقلال؟

مهدی رحمتی یک ماه بعد از آن‌که سکان هدایت آلومینیوم را پذیرفت و جانشین رسول خطیبی شد، تیمش را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی هدایت کرد. شکست دادن پرسپولیس آن‌هم در ورزشگاه آزادی دور از انتظار به نظر می‌آمد اما شاگردان رحمتی با کامبکی استثنایی توانستند از سد حریف قدرتمند خود بگذرند و تا فینال جام حذفی هم کارشان را پیش بردند و در نهایت در مسابقه فینال مغلوب نساجی مازندران شدند.

آلومینیوم به فاصله یک ماه از بازی با پرسپولیس در جام حذفی، حالا باید در لیگ برتر به مصاف استقلال برود. شاگردان مهدی رحمتی برای حضور تیم‌شان در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، به 3 امتیاز دیدار با استقلال نیاز دارند و امیدوارند بتوانند شگفتی‌سازی خود در یک ماه گذشته را تکمیل کنند و بعد از شکست دادن پرسپولیس، این‌بار در ورزشگاه آزادی جشن پیروزی مقابل استقلال را بر پا کنند.

تونل قهرمانی به یاد آخرین تونل در جمع هواداران استقلال!

رحمتی به واسطه شرایط پاندمی کرونا هیچ‌گاه در حضور تماشاگران مقابل استقلال در کسوت سرمربی قرار نگرفته و این طلسم فرداشب در دوئل استقلال و آلومینیوم اراک شکسته خواهد شد. مهدی رحمتی در پایان لیگ هجدهم و در تصمیمی غیرمنتظره از استقلال جدا شد و به پدیده رفت و سپس بعد از یک فصل بازی در تیم مشهدی، تصمیم به خداحافظی گرفت و بلافاصله دوران مربیگری‌اش را در همان تیم پدیده آغاز کرد.

دروازه‌بان سابق استقلال در پایان لیگ هجدهم، در شرایطی از آبی‌ها جدا شد که خبری از احتمال عدم تمدید قرارداد او نبود. مهدی رحمتی حتی بعد از اتمام دیدار هفته پایانی مقابل سپیدرود، در تونل خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال شرکت کرد و یکی از حاضرین در مراسم بدرقه دفاع راست پرافتخار آبی‌ها بود.

مهدی رحمتی حالا بعد از آن تونل خداحافظی خاطره‌انگیز، احتمالا فردا به همراه شاگردانش به واسطه قهرمانی استقلال در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تونل خواهند زد و از بازیکنان آبی‌پوش استقبال می‌کنند.

حمید محرابی مدیرعامل آلومینیوم اراک در واکنش به این مسئله پاسخ داده بود: «تونل افتخار اقدام خوبی است و باید با اعضای باشگاه مشورت کنیم تا انجامش بدیم. به آجورلو مدیرعامل تیم استقلال ارادت ویژه‌ای دارم و او برادر بزرگتر ماست».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان