//
کدخبر: ۳۵۲۲۰۹ //

مجیدی: امیدوارم قهرمانی‌های استقلال تداوم داشته باشد

سرمربی استقلال می‌گوید دیدار با آلومینیوم با توجه به انرژی‌ای که بازی با سپاهان و فولاد از تیمش گرفته بود، دشوار شد.

مجیدی: امیدوارم قهرمانی‌های استقلال تداوم داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال پنج‌شنبه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی به خصوص در دقایق پایانی بود. در ۲۵، ۳۰ دقیقه آخر فوق‌العاده بازی کردیم و از بازیکنان تیمم ممنونم. قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. می‌دانستیم بازی با سپاهان و فولاد انرژی زیادی از تیم ما گرفته بود و در بازی دادن به برخی بازیکنان‌ مانند حردانی تردید داشتیم. از او ممنونم که با مصدومیت یک نیمه برای ما بازی کرد.

او افزود: اکثر بازیکنان در مرز آسیب‌دیدگی هستند و باید در دو بازی آینده از آن‌ها مراقبت کنیم و آن بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای بازی به آلومینیوم فشار نیاوردند، گفت: شرایط بازی ایجاب می‌کرد. تیم آلومینیوم با یک سیستم ۱-۳-۶ بازی می‌کرد و لایه‌های دفاعی زیادی داشتند. در نیمه دوم سعی کردیم سیستم تیم‌مان را عوض کنیم. تیم من هفته به هفته بهتر می‌شود. وقتی یک تیمی پیشرفت می‌کند قابل تقدیر است و یعنی به اهداف‌مان رسیدیم. تیم آلومینیوم زحمت‌کش و دونده بود و در کل به هر دو تیم تبریک می‌گویم.

مجیدی در ادامه وقتی خبرنگار برنامه فوتبال برتر قصد سوال پرسیدن داشت، پاسخ او را نداد و بیان کرد: جواب فوتبال برتر را نمی‌دهم. وقاحت در چه حد که تصویر کاپیتان من را محو می‌کنید، هیچ‌وقت جواب شما را نمی‌دهم. با چه رویی این کار را می‌کنید. من دوست نداشتم خیلی حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم. اگر دوست داشتید، بیایید تا توضیح بدهم. آخر فصل خیلی مسائل را عنوان می‌کنم. هیچ بایدی وجود ندارد. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند بگوید که باید به این برنامه بیایید.

او درباره جدی گرفته نشدن استقلال در ابتدای فصل اظهار کرد: من قبلا گفتم که به خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. هفته اول ۲۰، ۳۰ خبرنگار بودند اما الان پنج‌تا هم نمی‌شوید. من به بازیکنانم هم گفتم که تمام تمرکزم را برای هدفم گذاشتم. بازیکنان سهم عمده‌ای در این موفقیت داشتند که از تک‌تک‌شان ممنونم. عامل موفقیت ما این بود که به خیلی‌ها کار نداشتیم. با ناخودی‌ها کار ندارم و درباره خودی‌ها صحبت می‌کنم. اصلا به آن‌ها توجه نکردم و تمرکزم را روی کارم گذاشتم. از کادرم آقای مصطفوی، پین، غلامپور و ... تشکر می‌کنم. سهم عمده موفقیت بازیکنان و مدیریت باشگاه است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که پس سهم او در قهرمانی تیمش چیست؟ توضیح داد: من مربی جوانی هستم و اول کارم است. من باید بیش‌تر تلاش کنم تا مربی بهتری شوم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان امیدش را در اختیار مهدوی‌کیا قرار می‌دهد؟ گفت: من با هماهنگی‌ای که با آقا مهدی داشتم، بازیکنانم را باتوجه به نیاز تیم‌ملی امید، در اختیارشان قرار می‌دهم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان