//
کدخبر: ۳۵۱۹۶۵ //

اختصاصی/ استقلال - آلومینیوم اراک/ رحمتی برای استقلال تونل افتخار می زند یا اولین شکست را تحمیل می‌کند؟

دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم ، برای آبی پوشان تلاش برای حفظ شکست ناپذیری در لیگ. بیست و یکم خواهد بود.

اختصاصی/ استقلال  - آلومینیوم اراک/ رحمتی برای استقلال تونل افتخار می زند یا اولین شکست را تحمیل می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا در شهرهای مختلف برگزار می شود که در تهران استقلال میزبان آلومینیوم اراک است. این مسابقه گرچه برای تیم مجیدی تشریفاتیست، ولی هواداران و خود سرمربی تیم دوست ندارند، رکورد شکست ناپذیری را بعد از قهرمان شدن، دست دهد.

شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته با شکست فولاد خیالشان را از قهرمانی راحت کردند و حالا برای رکورد زدن بازی می کنند. استقلال به دنبال شکست ناپذیری است و هواداران نیز اصلا دوست ندارند، این رکورد خراب شود.

 اما در سوی مقابل شاگردان مهدی رحمتی با انگیزه خاصی به مصاف قهرمان لیگ خواهند رفت. آنها در لیگ برتر اولین شکست‌ را به پرسپولیس تحمیل کردند و حالا به دنبال‌ اولین باخت قهرمان لیگ هستند. البته در بازی رفت رسول خطیبی هدایت آلومینیوم را برعهده داشت که تیم او بود، پرسپولیس را شکست داد ولی مقابل استقلال بازنده شد.

 با این حال تیم مهدی رحمتی با از دست دادن قهرمانی جام حذفی، خیلی دوست دارد که حداقل قهرمان لیگ را شکست دهد و باخت مقابل نساجی قائمشهر را به فراموشی بسپارد. اگر مهدی و تیمش بتوانند استقلال را شکست دهند، قطعا شگفتی ساز لیگ می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان