//
کدخبر: ۳۵۲۰۲۸ //

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد: باید قدر داورزنی را در ورزش بدانیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم شهداب یزد گفت: داورزنی از مدیران ارزشمند و کاربلد والیبال کشور است، باید قدر افراد ارزشمندی را که داریم بدانیم، او در پیشرفت والبیال ورزش‌ ایران نقش شگفت‌انگیزی داشته است.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد: باید قدر داورزنی را در ورزش بدانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا طلوع‌کیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق بیان کرد: بازی سنگینی داشتیم و همان‌طور که مربی حریف هم اشاره کرد از یک آنالیزور ایرانی با نام گلکار استفاده کرده بودند که بازی بازیکنان ایرانی ما را خوب تحلیل کرده بود. ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم. در یک ست ۱۰ خطا و دو ست دیگر هر کدام هفت خطا که از حد نرمال ما بیشتر بود. طبق برنامه ریزی نباید بیش از ۶ خطا داشته باشیم.

وی ادامه داد: گاز جنوب عراق خوب بازی کرد ما هم بازیکنان خوبی داریم و به همین دلیل حریف انرژی خود را می گذارد تا پیروز میدان باشد. نگاه به نام حریف خوب نیست و باید بیشتر تلاش می‌کردیم اما به هر حال شهداب اولین بار است که در این رقابت‌ها حضور دارد و تا به حال خوب تلاش کرده است.

طلوع‌ کیان با تاکید بر این که رقابت آتی شهداب برابر ژاپن مسابقه سختی خواهد بود، تصریح کرد: ارزشمندترین سرمایه برای یک مربی بازیکنان آن است و من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که خوب حرف گوش می‌دهند، تاکتیک‌پذیر هستند و تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که در بازی امروز توپ‌گیری‌های شهداب تا حدودی ضعیف بود برای رقابت آینده چه تدبیری اندیشیده‌اید، گفت: طبیعی است که برای سرویس و توپ‌گیری نیاز به هماهنگی‌های بیشتری داریم اما تلاش داریم به این هماهنگی برسیم. دو سه بازیکن خارجی داریم که باید با تیم هماهنگ‌تر شوند و طبیعی است که هرچه جلوتر رفتیم عملکرد شهداب در این زمینه بهتر شد.

طلوع کیان در خصوص حرف‌های مطرح شده درباره بازنشستگی ریاست فدراسیون والیبال و ضررهای احتمالی به والیبال ایران اظهار کرد: داورزنی از مدیران ارزشمند و کاربلد والیبال کشور است. در جاهای مختلفی بوده و در ۱۵ سالی که من هستم با ایشان کار کردم. باید قدر افراد ارزشمندی را که داریم بدانیم دو بار بعد از داورزنی مدیریت فدراسیون عوض شد و  آیا در این حوزه پس از ایشان موفق بوده‌ایم یا خیر؟ من به عنوان مربی اگر بازیکن بهتری بیرون زمین داشته باشم تعویض انجام می‌دهم در غیر این صورت این کار را انجام نمی‌دهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان