//
کدخبر: ۳۵۱۸۵۸ //

آخرین پیشنهاد دیوانه‌وار PSG برای حفظ امباپه

بنا بر ادعای اسکای اسپورتس پاری‌سن ژرمن آخرین پیشنهاد خود را برای حفظ کیلیان امباپه به او ارائه می‌دهد.

آخرین پیشنهاد دیوانه‌وار PSG برای حفظ امباپه
به گزارش فرتاک نیوز،

شایعات درباره آینده کیلیان امباپه کاملا خسته کننده شده است. در تابستان گذشته رئال مادرید پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای به‌خدمت گرفتن ستاره فرانسوی به پاری‌سن ژرمن ارائه داد اما در فاصله یک سال مانده به پایان قرارداد این بازیکن، پی‌اس‌جی راضی نشد که او را به فروش برساند؛ موضوعی که باعث شده که او حالا در آستانه جدایی رایگان از پارک دو پرنس قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید کند اما همانطور که انتظار می‌رفت او هیچ تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس نشان نداد. البته در مقطعی برخی اخبار حکایت از آن داشت که این ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن انعطاف نشان داده اما این اخبار خیلی رنگ و بوی جدی به خود نگرفت.

در یکی دو روز اخیر شایعات درباره کیلیان امباپه به اوج خود رسیده و اکثر آنها حکایت از آن دارد که این ستاره 23 ساله تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند. حتی ساعتی پیش ESPN مدعی شد که باشگاه فرانسوی به‌طور کامل از حفظ امباپه ناامید شده و می‌داند که او راهی رئال مادرید می‌شود.

گفته می‌شود که قرار است جلسه نهایی بین کیلیان امباپه و پاری‌سن ژرمن برگزار شود و در آن تصمیم‌گیری پایانی پیرامون آینده این بازیکن صورت پذیرد. در همین راستا اسکای اسپورتس مدعی شده که پاری‌سن ژرمن می‌خواهد در این جلسه پیشنهاد شگفت انگیز دستمزد ماهانه 4 میلیون پوند را به ستاره فرانسوی ارائه دهد. با این حال همین منبع تایید کرده که امباپه برای قبول این پیشنهاد نیز برنامه‌ای ندارد و خواهان انتقال به رئال مادرید است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان