//
کدخبر: ۳۵۱۱۰۴ //

صلاح: من در پست خودم بهترین بازیکن جهان هستم

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول‌ ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در فینال لیگ قهرمانان رئال مادرید را شکست دهد.

صلاح: من در پست خودم بهترین بازیکن جهان هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم مصری در حال گذراندن یک فصل فوق العاده دیگر در آنفیلد است. محمد صلاح در این فصل نیز نمایش‌های درخشانی در ترکیب تیم یورگن کلوپ ارائه داده و یکی از مهم‌ترین دلایل حضور این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی بوده است. صلاح همچنین در آستانه کسب سومین عنوان آقای گلی خود در لیگ برتر نیز قرار دارد.

این ستاره مصری در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعی شده که در پست خودش بهترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود. او گفت: "اگر من را با هر بازیکنی در پستم مقایسه کنید، نه‌تنها در تیمم، بلکه در جهان متوجه خواهید شد که من بهترین هستم. من همیشه روی کارم تمرکز می‌کنم و بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم و آمار و ارقام بهترین گواه برای حرف‌های من هستند. من دوست دارم همیشه چالش جدیدی برای خودم ایجاد کنم، به روشی متفاوت کار کنم و تغییر ایجاد کنم و این وظیفه من است."

جدایی از چلسی: "قبل از سال 2018، برخی می‌گفتند پس از ترک چلسی نمی‌توانم کاری انجام دهم، اما من ادامه دادم و کارهای بزرگی انجام دادم، مثبت فکر می‌کنم و سعی می‌کنم در مسیر درست باشم."

 
 

فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید: "آخرین فینال مقابل رئال مادرید را طوری به یاد می‌آورم که انگار دیروز بود. ما به‌خوبی آماده شده‌ایم و امیدوارم ‌شرایط خود را حفظ کنیم و‌ نهایتاً بتوانیم از رئال مادرید انتقام بگیریم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان