//
کدخبر: ۳۵۱۰۱۷ //

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس/ واکنش معاون سرخ‌ها به مصاحبه‌های جنجالی

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: توافقات نهایی در مورد تمدید قراردادها انجام شده و خبرهای خوبی خواهید شنید.

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس/ واکنش معاون سرخ‌ها به مصاحبه‌های جنجالی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی در خصوص بحث حضور تماشاگران در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان و تقسیم‌بندی‌ها آنها به صورت ۹۰ به ۱۰ با نظر سازمان لیگ با توجه به اینکه صورتجلسه بازی رفت در خصوص نصب پرچم‌ها و بنرها بوده اظهار داشت: ما صورتجلسه‌ای داریم که افشین پیروانی مدیر تیم در بازی رفت امضا کرده، با  توجه به اینکه بازی رفت هیچ امکانی برای‌مان نبود که بتوانیم از بنرهای‌مان استفاده کنیم در بازی برگشت هم حداکثر ظرفیت استادیوم در اختیار ما باشد. 

وی افزود: در آن نامه امضای رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان هم وجود دارد و الان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. در آن ذکر شده و من نامه را دارم که چه با هوادار و چه بی‌هوادار حداکثر ظرفیت استادیوم در اختیار باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان تیم مانند ترابی عنوان کرد: خدا را شکر توافقات نهایی انجام شده جا دارد از بچه‌ها  تشکر کنم. با یک حسن نیت خوب علاقه‌مندی خودشان را به باشگاه بزرگ پرسپولیس ثابت کردند. فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده خبرهای خوشی از باشگاه بیرون بیاید. اینجا خانه بچه‌ها است و اتفاق ویژه‌ای نیست. این بچه‌ها واقعاً گردن باشگاه حق دارند. امیدوارم بتوانیم با حفظ‌شان کمک کنیم. هم بچه‌ها بتوانند در جام جهانی خودشان را نشان بدهند و هم ما بتوانیم از توانایی و پتانسیل آنها استفاده کنیم.

محمدی در مورد انتقاداتی که پیرامون حضورش در پرسپولیس از جانب بخشی پیشکسوتان مطرح می‌شود، گفت: من به همه انتقادها احترام می‌گذارم هیچ جوابی نداده‌ام و نخواهم داد مطمئن باشید.

وی در مورد اینکه کلیپی از او پخش شده که در آن گفته استقلال کلاس دارد، عنوان کرد: من چنین حرف‌هایی نزده‌ام. ویدیویی که پخش شده اگر در آرشیو ببینید، فقط همان قسمت بیرون آمده خدا تدوینگر آن برنامه را رحمت کند متأسفانه به خاطر کرونا فوت کرد. علاقه‌مند به رنگ دیگری بود و آن یک قسمت را بیرون داد. شما آرشیو را ببینید چنین چیزی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان