//
کدخبر: ۳۵۰۹۳۲ //

کارت زردی که امیری را از کت‌وکول انداخت!

هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از بازگشت به میادین بعد از مصدومیت یک‌ماهه، کارش به آمبولانس کشید.

کارت زردی که امیری را از کت‌وکول انداخت!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید امیری که به نظر زودتر از موعد به زمین بازی برگشته بود دیروز احتمالاً یکی از تلخ ترین روزهای دوران ورزشی‌اش را تجربه کرد.

امیری که با مصدومیت سعید آقایی وارد زمین شد از زمان حضورش در بازی حملات محمد خدابنده لو از کانال راست ذوب آهن را خنثی کرد و باعث شد تارتار دست به تعویض او بزند.

امیری در بخش تهاجمی هم هر بار با حرکات ترکیبی با ترابی و پهلوان و شجاعی موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد که بهترین آن پاس فوق‌العاده‌اش به مهدی ترابی بود که شاید اگر کمی بیشتر با دقت همراه می شد یک پاس گل نیز برای وحید ثبت می شد.

مساوی پیش رفتن بازی عجله پرسپولیسی ها را برای به جریان انداختن توپ به دنبال داشت در یکی از همین رفت و برگشت ها خطای امیری پس از برخورد بسیار جزئی با بازیکن حریف توسط پیام حیدری گرفته شد. صحنه ای که می توان گفت خطای خاصی به نظر نمی رسید باعث شد تا وحید با ضربه دست به توپ یک کارت زرد از داور بگیرد و لحظاتی بعد از همین اتفاق در حالیکه مشخصا نا آرام به نظر می رسید در یک برخورد  دیگر با بازیکن ذوب آهن مصدومیت کمرش تازه شود و صحنه های تلخ بیرون رفتن او از زمین و انتقالش با آمبولانس ثبت شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان