//
کدخبر: ۳۴۵۶۵۰ //
امیری: با یک باخت نباید اسکوچیچ را زیر سوال ببریم

با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌مانم/ کاپیتانی پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود

هافبک ملی پوش پرسپولیس از عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی حمایت می کند و معتقد است او زحمات زیادی در راه صعود به جام جهانی کشیده است.

با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌مانم/ کاپیتانی پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری بازیکن باتجربه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در گفت و گویی که با برنامه نوروز فوتبالی داشت صحبت های جالبی را انجام داد.

او در بخشی از این گفت و گو درباره قرعه کشی جام جهانی و اینکه دوست دارد با چه تیم‌هایی همگروه شویم، عنوان کرد: هر بازیکنی دوست دارد روبه روی تیمی قرار بگیرد اما اولویتم این است در گروهی باشیم که بتوانیم از آن صعود کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. جام جهانی قبلی به هرکس می رسیدید از عملکرد ایران ناامید بود و می گفتند ما زنگ تفریح می شویم. شما دیدید که پتانسیل ایران بالا است. در هرگروهی باشیم مطمئنا سربازی کشورمان هستیم و برای دفاع از پرچم ایران همه تلاشمان را می کنیم.

او درباره شایعاتی که پیرامون برکناری اسکوچیچ از تیم ملی مطرح شده، گفت:آدم باید واقعیت‌ها را بگوید. زمانی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، شرایط سختی داشتیم. شاید هیچ کس قدرت این کار را نداشت ولی او آمد و به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت کرد. برای اولین بار با این تعداد امتیاز به جام جهانی رسیدیم.

 

هافبک ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم مردم و کارشناسان کمی به اسکوچیچ و تیم ملی خوشبین باشند. چون ما دیدیم که چقدر او زحمت کشید و تلاش کرده است. تیم هایی که ما مقابل آنها نتیجه گرفتیم را دیده اید. همین امارات کره جنوبی را شکست داد و عراق کره را متوقف کرد.در فوتبال اتفاق رخ می دهد. بازی با کره جنوبی نباید باعث شود تا قضاوت اشتباه کنیم و توانایی اسکوچیچ را زیر سوال ببریم.

امیری درباره کاپیتانی‌اش در دربی پایتخت تاکید کرد: افتخاری بود که نصیب هرکسی نمی‌شود. واقعا مسئولیت سنگینی است که شما بتوانید بازیکنان داخل زمین را به آرامش دعوت کنید و شرایط را ایجاد کنید که باعث تحریک تیم روبه رو نشوید اما آرزویی بود که من به آن رسیدم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: تیمی که از بازی های پیش رو نهایت استفاده را ببرد و کمتر اشتباه کند می تواند قهرمان شود. قطعا شانس قهرمانی داریم. 6 امتیاز زیاد نیست و می شود جبرانش کرد.

هافبک پرسپولیس درباره آینده فوتبالی اش گفت: من 3 سال قرار داد دارم و اولویتم باشگاه پرسپولیس است. من کماکان با پرسپولیس هستم و به این قرارداد پایبندم. هدفم در زمان امضای قرارداد این بود که به موفقیت های بزرگتری با این تیم برسم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان