//
کدخبر: ۳۳۴۳۴۴ //

رکورد ویژه برای عالیشاه/ وحید امیری در یک قدمی امید

امید عالیشاه با ۲۵ پاس گل بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شد.

رکورد ویژه برای عالیشاه/ وحید امیری در یک قدمی امید
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ، در برابر تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تا آستانه شکست رفت ولی در آخرین لحظات باخت را با مساوی عوض کرد. گل نجات‌بخش پرسپولیس توسط سیامک نعمتی و از روی پاس گلی که امید عالیشاه از روی نقطه کرنر به او داد، به ثمر رسید. عالیشاه با این پاس گل با ۲۵ پاس گل به تنهایی بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شد.

چگونه عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس شد؟

امید عالیشاه هشتمین فصل حضور خود را در پرسپولیس تجربه می‌کند و یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. عالیشاه پس از جلال حسینی کاپیتان دوم سرخپوشان است. این بازیکن به جز اولین فصل حضور خود در این تیم در هر دوره حداقل یک پاس گل را داده و بهترین عملکرد او در لیگ پانزدهم ثبت شد که ۷ بار پرسپولیس با گل‌های این بازیکن دروازه حریفان را باز کرد. عالیشاه چندین بار تاکنون در کورس آقای پاس گلی بوده ولی به این عنوان دست نیافته و در این دوره هم با ۲ پاس گل از مدعیان صدرنشینی در جدول بهترین پاسور فصل است. 

عالیشاه برای پنجمین بار از روی کرنر در لیگ برای پرسپولیس گل‌سازی کرد. سیامک نعمتی دوازدهمین بازیکنی است که در پرسپولیس با پاس عالیشاه به گل دست یافت. علی علیپور که عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد، با دریافت ۵ پاس گل، بیشترین سهم را از پاس گل عالیشاه در اختیار دارد. پاس گل‌های عالیشاه بیشتر برای ضربات سر به کار آمده و از ۲۵ گلی که با پاس عالیشاه زده شده ۱۳ گل با سر بوده است.

امیری در یک قدمی عالیشاه

جواد کاظمیان با ۲۴ پاس گل تا سال‌ها بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بود. امید عالیشاه و وحید امیری که در دوران طلایی پرسپولیس از جمله مهره‌های تاثیرگذار این تیم بودند در پایان فصل گذشته خود را به نزدیکی کاظمیان رساندند و در این فصل و تا پایان هفته گذشته امیری با ۲ پاس گل و عالیشاه با ۱ پاس در کنار جواد کاظمیان قرار گرفتند.

عالیشاه با ۷ پاس کلیدی در بازی با هوادار، رکورد بیشترین پاس کلیدی در یک بازی در این فصل را شکست و با نمرات «متریکا» بهترین بازیکن زمین شد. کاپیتان پرسپولیس با پاس گل حساس خود توانست بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر لقب گیرد ولی امیری کاملاً در نزدیکی اوست و اگر در این فصل ۲ پاس گل بیشتر از امید عالیشاه دهد، بالاتر از او قرار خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان