//
کدخبر: ۱۱۲۹۳۲ //

برانکو جانشین وحید امیری در پرسپولیس را مشخص کرد

سرمربی پرسپولیس قصد دارد از امید عالیشاه به عنوان جانشین وحید امیری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

برانکو جانشین وحید امیری در پرسپولیس را مشخص کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای دفاع از قهرمانی در دو فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال آماده می‌کند که برخی بازیکنان کلیدی اش همچون وحید امیری ، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و محسن مسلمان را به دلیل جدایی در اختیار ندارد.با این حال کادرفنی سرخپوشان توانسته است جانشینان مناسبی برای هر یک از آنها پیدا کند. بشار رسن جانشین فرشاد احمدزاده است و شایان مصلح و حسین ماهینی نیز به عنوان جانشینان صادق محرمی رقابت می کنند.اما برانکو ایوانکوویچ هنوز در خصوص جانشین وحید امیری به نتیجه دقیق نرسیده است. او می خواهد از امید عالیشاه در ترکیب سرخپوشان به عنوان جانشین هافبک تیم ملی استفاده کند.

بازیکن کوتاه قامتی که می تواند با حرکات ریزنقش خود در سمت چپ، دفاع حریف را به هم بریزد. با این حال سرعت بالای وحید امیری سبب شده بود تا او تبدیل به یکی از بهترین وینگرهای فوتبال ایران باشد که کار انتخاب جانشین برای او را سخت می کند.

سرمربی سرخپوشان تصمیم دارد در چند هفته ابتدایی از عالیشاه استفاده کند تا توانایی های او را در این پست بسنجد. در صورتیکه بازیکن باتجربه پرسپولیس نتواند انتظارات برانکو را برآورده کند احتمال دارد تاکتیک بازی های پرسپولیس با کمی تغییر روبرو شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان