//
کدخبر: ۳۴۹۸۲۵ //

عنایتی:می‌پذیرم که ساختار هجومی ما دچار مشکل است/ مشکلات مالی، تمرکز بازیکنان ما را گرفته

سرمربی تیم فوتبال هوادار اهداف این تیم در هفته‌های پایانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را تشریح کرد.

عنایتی:می‌پذیرم که ساختار هجومی ما دچار مشکل است/ مشکلات مالی، تمرکز بازیکنان ما را گرفته
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار تهران برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن پس از وقفه طولانی لیگ برتر که باعث شد تیم‌ها از شرایط مسابقه خارج شوند، برای ما فوق‌العاده سخت است. پس از استراحت چند روزه، تمرینات خود را ادامه دادیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. شش هفته باقیمانده برای ما، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر، حکم بالاتر رفتن در جدول را دارد و برای ما بسیار مهم است. تمام توان خود را می‌گذاریم تا در این شش مسابقه، تمرکز داشته باشیم و با تمام توان کار کنیم تا در اولین سال حضور هوادار در لیگ برتر، جایگاه خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه هوادار تصریح کرد: مشکلات مالی، تمرکز بازیکنان ما را گرفته و تیم را اذیت می‌کند. امیدوارم این مشکلات در چند روز آینده برطرف شود. بازیکنان ما فوق‌العاده با حیا هستند و تمام توان خود را برای موفقیت گذاشته‌اند. زمانی که جو حاکم بر تیم را می‌بینم، ناراحت می‌شوم. ان‌شاءالله مسئولان باشگاه به این موضوع عمیق‌تر فکر کنند تا در شش دیدار باقیمانده، با شرایط بهتر و ذهن راحت‌تری به میدان برویم.

سرمربی هوادار با بیان اینکه قرارداد بازیکنان این تیم رقم بالایی به شمار نمی‌رود، خاطرنشان کرد: در طول فصل، کوچک‌ترین تنشی از سوی ما رخ نداده و این موضوع برای من خیلی خوشحال‌کننده است. دست همه بازیکنان را می‌بوسم و با آنها ارتباطی قلبی دارم. ان‌شاءالله تا پایان لیگ با همین انگیزه جلو برویم و نتایج خوبی در شأن مجموعه هوادار و خودمان بگیریم تا این لیگ پُر فراز و نشیب را به پایان برسانیم.

عنایتی در مورد اینکه هوادار تاکنون تنها 13 گل به ثمر رسانده است، گفت: می‌پذیرم که ساختار هجومی ما دچار مشکل است. هوادار موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کند، اما اگر این توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد، اکنون جایگاه بهتری در جدول داشتیم. گاهی استرس، فشار و اتفاقات رخ داده در زمین باعث می‌شود بازیکنان خط جلوی هوادار تمرکز کمتری داشته باشند. ما با زدن گل‌های کم، جایگاه خوبی در جدول داریم و این به خاطر ساختار مستحکم دفاعی تیم است.

وی با بیان اینکه از کنار ضعف خط حمله هوادار به سادگی نگذشته است، عنوان کرد: کارهای لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله آمار گلزنی خود را در این شش بازی بالا ببریم. بازیکنان باکیفیتی داریم و مطمئناً شرایط خود را بهتر می‌کنیم. استرس و فشار سال اول حضور در لیگ برتر، مزید بر علت شد تا بچه‌ها دچار استرس شوند. شرایط ما در جدول بهتر شده است و امیدوارم این موضوع باعث از بین رفتن فشار از مهاجمان ما شود تا آنها کارشان را با آرامش خاطر بیشتری انجام دهند.

سرمربی هوادار با تمجید از گاندوها بیان کرد: ذوب‌آهن تیمی باشخصیت و متحول شده است. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و مقایسه ذوب‌آهن با نیم‌فصل اول اشتباه است. بازیکنان جدید این تیم فوق‌العاده باکیفیت هستند و این موضوع از نتایج ذوب‌آهن مشخص است. این باشگاه ساختار بسیار خوب، سابقه بزرگ و مربی کاربلدی دارد و اگر غفلت کنیم، تنبیه می‌شویم.

عنایتی در ادامه اظهار داشت: برای رقبا آرزوی موفقیت می‌کنیم و تمام توان خود را برای موفقیت می‌گذاریم. امیدوارم بازی زیبایی ببینیم و هر کسی بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند، پیروز شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان