//
کدخبر: ۳۴۹۵۶۶ //

اخبار خوب از تمدیدی‌های پرسپولیس

مهدی ترابی در مصاحبه‌ای به هواداران وعده شنیدن خبرهای خوبی را در چند روز آینده داد.

اخبار خوب از تمدیدی‌های پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 یحیی گل‌محمدی این روزها را با دو دغدغه مهم می‌گذراند. دغدغه اول او سپری کردن 6 هفته باقی‌مانده با بهترین نتایج  ممکن و تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است. دغدغه دوم او اما برای فصل آینده و مشکلات پیش رو است. در حالی که تمرکز کادرفنی و بازیکنان باید به روزهای باقی‌مانده از این فصل باشد، انتشار بعضی از اخبار و شایعات تمرکز آن‌ها را برهم می‎‌‌زند. اخباری مانند پیشنهاد رضا اسدی از بوریرام تایلند که می‌توان شایعه بودن آن را تا حدود زیادی پیش‌بینی کرد تا پیشنهادهای خارجی بازیکنانی مانند میلاد سرلک که شاید به واقعیت نزدیک باشند.

کادرفنی و هواداران پرسپولیس این روزها از کادرمدیریتی انتظار دارند که با ورود به میدان و تمدید قرارداد بازیکنان، تمرکز را به تیم برگردانند. اینطور که از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، اتفاقات مثبتی هم در این زمینه انجام شده است که اولین قدم آن در مورد دو بازیکن مهم و ملی‌پوش تیم یعنی میلاد سرلک و مهدی ترابی بوده است. دو بازیکنی که جدایی آن‌ها یکی از نگرانی‌های مهم هواداران در این روزهاست.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان ۱۰ بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید. در این میان شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان اصرار بیشتری از بقیه بازیکنان داشته است. رضا درویش در همین راستا امروز جلسه‌ای با سرلک و مدیربرنامه‌های ترابی برگزار کرد. البته این‌طور که گفته می‌شود این اولین جلسه مدیرعامل پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکنان نبوده و در این جلسه توافقات نهایی حاصل شده است. این اخبار در مورد مهدی ترابی با قطعیت بیشتری اعلام شده است و گویا در مورد سرلک اما و اگرهایی وجود دارد و او همچنان علاقمند به لژیونرشدن است اما هواداران می‌توانند به ماندن هافبک تیمشان امیدوار باشند.

ترابی هم در صحبتی کوتاه ضمن تایید این اخبار گفت:« فعلا قصد مصاحبه ندارم و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی‌مانده است. با این حال باید بگویم که مذاکرات خوبی با باشگاه و آقای درویش و همچنین دیگر مدیران داشته‌ام. همه چیز خوب پیش می‌رود و طی چند روز آینده احتمالا خبر خوبی خواهد رسید».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان