//
کدخبر: ۳۴۹۳۸۷ //
در بدترین روزهای مالی فدراسیون؛

ادامه اختلافات در هیات رئیسه فوتبال/ احتمال کم شدن یک عضو دیگر!

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تصمیمات «فاقد وجاهت» در این فدراسیون معترض شد و بحث عدم حضور در جلسات هیات رئیسه را پیش کشید.

ادامه اختلافات در هیات رئیسه فوتبال/ احتمال کم شدن یک عضو دیگر!
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط فدراسیون فوتبال بعد از عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون پیچیده‌تر و اختلافات اعضای هیات رئیسه عیان‌تر می‌شود.

این اختلافات بر سر بحث عزل عزیزی خادم شدت گرفت و دو دستگی‌هایی بین بعضی از مدیران فدراسیون ایجاد شد اما در نهایت همه رای به برکناری موقت رئیس دادند. در این میان بروز بعضی از اتفاقات، باعث شد تا دو دستگی در فدراسیون بیشتر شود و اعضای هیات رئیسه نسبت به تصمیماتی که طرف مقابل می‌گیرد، موضعگیری کند.

این مسائل در حاشیه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان و اتفاقات ورزشگاه مشهد هم مشاهده شد؛ جایی که مهرداد سراجی عضو خبرساز هیات رئیسه نسبت به احسان اصولی دیگر عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون موضع سرسختی گرفت و به او حمله کرد. سراجی حتی وزیر ورزش را به دلیل دخالت‌هایش در تصمیمات فدراسیون سرزنش کرد.

جلسات هیات رئیسه هم در این مدت در حالی برگزار شد که چند بار خبرهایی مبنی بر «از رسمیت افتادن هیات رئیسه» منتشر شد. در این میان حتی حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال بدون هماهنگی با سایر اعضا، به صورت شخصی ایمیلی را برای فیفا ارسال کرد تا درباره ابهامات پرس و جو کند.

این موضوعی است که احسان اصولی سخنگوی فدراسیون هم آن را تکذیب نکرد و گفت که بهتر بود هماهنگی با هیات رئیسه صورت می‌گرفت.

با وجود همه این اتفاقات اما سراجی امروز با انتشار پیامی دیگر، نشان داد که اختلافات در هیات رئیسه همچنان ادامه دارد؛ آن‌هم در حالی که مجمع فدراسیون فوتبال باید خردادماه تشکیل بشود و تیم ملی هم کمتر از 7 ماه دیگر باید در جام جهانی به میدان برود.

سراجی بدون نام بردن از کمیته و فرد خاص، به صورت غیر مستقیم تهدید به عدم شرکت در جلسات هیات رئیسه کرده است. وی اعلام کرد: «صورت جلسات دستگردان و کمیته‌های رفاقتی فاقد وجاهت قانونی است. اگر حضور یا عدم حضور اعضا در جلسات هیات رئیسه تاثیری ندارد بهتر است تا زمانی که قانون ملاک عمل نشده، همچون سایر اعضا در جلسات هیات رئیسه شرکت نکنم. ما پای کار فوتبال ایستاده‌ایم نه پای کار خودکامگی و اقدامات خودسرانه!»

به نظر می‌رسد خطاب این اظهارات سراجی هم احسان اصولی باشد که صبح امروز در گفتگویی به راه‌های جدید درآمدزایی در فدراسیون فوتبال اشاره کرده بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان