//
کدخبر: ۳۴۹۳۷۸ //

مجوز حضور هواداران در بازی سپاهان - استقلال صادر شد

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان از صدور مجوز حضور هواداران در ورزشگاه‌های اصفهان خبر داد.

مجوز حضور هواداران در بازی سپاهان - استقلال صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان پیرامون آخرین وضعیت حضور هواداران در استادیوم‌ها اظهار داشت: پس از برگزاری چندین جلسه با حضور عوامل سازمان‌ها و دستگاه‌های دخیل در بحث برگزاری مسابقات، طبق پروتکل اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مجوز تخصیص ۳٠ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌های استان برای حضور هواداران از سوی شورای تأمین استان صادر شد؛ از همین رو دیدار فولاد مبارکه سپاهان مقابل استقلال تهران و همچنین دیدار تیم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران با حضور هواداران خواهد بود.

وی در خصوص سهمیه تیم‌ها از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اظهار داشت: طبق آئین‌نامه، ۹۰ درصد از سهمیه ۳۰ درصدی به تیم میزبان و ۱۰ درصد از این ظرفیت به تیم میهمان تعلق خواهد داشت.

طاهری در خصوص بلیط‌فرپشی مسابقات پیش رو تشریح کرد: بلیط‌فروشی دیدارها از این پس صرفا به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر بلیط کاغذی و بلیط‌فروشی به صورت حضوری میسر نخواهد بود؛ دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن سخت‌افزار لازم را جهت سامانه بلیط‌فروشی آماده کرده‌اند و آدرس سامانه فروش بلیط اینترنتی به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان تشریح کرد: با توجه به الکترونیکی بودن سامانه بلیط‌فروشی، از هواداران عزیزی که موفق به خرید بلیط نشده‌اند درخواست می‌شود از تجمع مقابل درب ورزشگاه‌ها جهت نظم‌دهی به شرایط برگزاری بازی اکیدا خودداری کنند، به هیچ عنوان شرایط و ظرفیت حضور هواداران خارج از سهمیه و تعداد پیش‌بینی شده تغییر نخواهد کرد و از ورود هواداران فاقد بلیط الکترونیک توسط عوامل محترم نیروی انتظامی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در خصوص واکسینه بودن هواداران اضافه کرد: سامانه‌های بلیط‌فروشی به سامانه‌های وزارت بهداشت متصل است و برای هوادارانی که از دریافت دز دوم واکسن آن‌ها کمتر از ۱۴ روز سپری شده باشد، امکان خرید بلیط وجود ندارد.

طاهری در پایان گفت: از اینکه مجددا شاهد حضور هواداران عزیز دو تیم سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه‌ها هستیم خوشحالیم، امید است با همکاری هواداران فهیم اصفهانی بتوانیم میزبانی‌های شایسته را در لیگ برتر فوتبال کشور انجام دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان