//
کدخبر: ۳۴۹۲۷۹ //

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد جریمه نقدی شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه خیبر خرم آباد تیم فوتبال خیبرخرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی که موجب وقفه در دیدار این تیم با تیم شمس آذر قزوین شد، باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد جریمه نقدی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

از روابط عمومی باشگاه فوتبال خیبر خرم آباد اعلام کرد: تیم فوتبال خیبرخرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی که موجب وقفه در دیدار این تیم با تیم شمس آذر قزوین شد، باید ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کندو درصورت تکرار تصمیمات شدیدتری از سوی کمیته انضباطی اعمال می شود.

ابراهیم میرزاپور، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری با داوردر بازی استقلال ملاثانی و خیبر خرم اباد ، اخراج شدو  وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید  ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند.

مهرداد خادمی، تدارکات تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم داوری و تکرار تخلفات، به سه جلسه از همراهی و ورود به ورزشگاه های محل برگزاری تیم خود محروم شد و وی باید۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت ۲۰ میلیون  تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

سیامک کوهگردزاده، مدیر رسانه ای تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و وی باید ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری یکی از افراد وابسته به تیم و فحاشی وی به نماینده علیرغم حضور نیروی انتظامی و خودداری باشگاه خیبر خرم آباد از معرفی وی، به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان