//
کدخبر: ۳۴۹۲۰ //

تلاش قرمزها برای پنهان کردن مذاکرات غیرقانونی/ ستاره نقل‌و انتقالات پرسپولیسی‌ها را سرکار گذاشت!

مسئولان پرسپولیس در حالی هرگونه مذاکره با محمد ابراهیمی را تکذیب می کنند که شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.

تلاش قرمزها برای پنهان کردن مذاکرات غیرقانونی/ ستاره نقل‌و انتقالات پرسپولیسی‌ها را سرکار گذاشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی‌اکبر طاهری در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «اخباری که در ارتباط با تلاش پرسپولیس برای جذب بازیکنان تراکتورسازی با مذاکره با آنها از جمله محمد ابراهیمی منتشر می‌شود کذب محض است و برنامه‌ای در این خصوص در دستور کار قرار ندارد و باشگاه تراکتورسازی و هواداران آن از این جهت آسوده خاطر باشند!»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی این حرف‌ها را می‌زند که شنیدیم مدیربرنامه‌های محمد ابراهیمی و خود این بازیکن مذاکراتی جدی با محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه داشته‌اند.

 

ترکاشوند قبل از سفر به بیشکک قرقیزستان با ستاره تراکتورسازی و مدیربرنامه‌هایش به توافق می‌رسند و حتی شنیده می‌شود ابراهیمی خواسته است سقف قرارداد را از پرسپولیس دریافت کند!

 

بد نیست اشاره کنیم؛ محمد ابراهیمی حدود 20 روزی می‌شد که در تهران به سر می‌برد. او به پایتخت آمده و در آپارتمان مسکونی سروش رفیعی در بلوار فردوس در منطقه غرب تهران استراحت می‌کرد تا زمینه حضورش در پرسپولیس مهیا شود.

 

اما چرا باشگاه پرسپولیس و علی‌اکبر طاهری هرگونه مذاکره با محمد ابراهیمی را تکذیب کردند؟ ماجرا خیلی ساده است. محمد ابراهیمی به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته بود بازیکن آزاد است. او به مدیربرنامه‌هایش هم نگفته بود که هنوز یک سال دیگر با تیم تبریزی قرارداد داشته و جدایی‌اش به این راحتی‌ها نیست!

 

همین عدم اطلاع باعث شد مدیربرنامه‌های ابراهیمی که ارتباط نزدیکی هم با پرسپولیسی‌ها دارد با محمدعلی ترکاشوند به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه وارد مذاکره جدی شود. جالب آنکه خود محمد ابراهیمی هم در طول مذاکرات هیچ اشاره‌ای به قرارداد یک ساله‌اش با باشگاه تراکتورسازی نکرده است و به همین سادگی پرسپولیسی‌ها را سرکار گذاشت!

 

روال معمول و قانونی برای خرید بازیکنی که قرارداد دارد این است که با باشگاهش وارد مذاکره شوند. باشگاه پرسپولیس هم باید با تراکتورسازی مذاکره می‌کرد اما با توجه به اینکه در جریان قرارداد محمد ابراهیمی با باشگاه تبریزی نبود، چنین اتفاقی افتاد و رسانه‌ای هم شد.

 

حالا علی‌اکبر طاهری هم بالاجبار با سایت رسمی باشگاه مصاحبه و هرگونه مذاکره‌ای با محمد ابراهیمی را تکذیب کرد که همه باور کنند پرسپولیس کار غیرقانونی انجام نداده است.

 

این در حالی است که طبق گفته منبع موثق و آگاه محمد ابراهیمی حتی با باشگاه پرسپولیس به توافق هم رسیده بود اما مشکل همان داشتن قرارداد با تراکتورسازی است.

 

این هافبک- مهاجم شیرازی بالاجبار باید یک سال دیگر هم در تراکتورسازی تبریز توپ بزند و باشگاه پرسپولیس هم قادر نیست او را جایگزین سروش رفیعی کند. به همین راحتی!

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان