//
کدخبر: ۳۴۹۱۴۲ //

افشای رقم پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی

روزنامه‌های کاتالونیا از دیدار مدیر برنامه مهاجم لهستانی با مسوولان ورزشی بارسلونا خبر داده تا اخبار حضور مهاجم بایرن مونیخ در بارسلونا بیش از پیش رنگ واقعیت را بگیرد.

افشای رقم پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی
به گزارش فرتاک نیوز،

 خبر حضور مهاجم اول تیم فوتبال بایرن مونیخ در جمع آبی‌اناری‌ها این روزها به یکی از مهمترین سوژه‌های خبری رسانه‌های قاره سبز تبدیل شده است. روبرت لواندوفسکی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قهرمان فوتبال آلمان قرارداد دارد و باید برای این انتقال مسوولان ۲ باشگاه به توافق نهایی برسند.

در حالی که اخبار متناقضی از تمدید قرارداد مهاجم لهستانی با فوتبال بایرن مونیخ به گوش می‌رسد، روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبری منتشر کرد که نشان از جدیت این انتقال دارد. این روزنامه در شماره امروز (پنجشنبه) خود مدعی شد، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در روزهای اخیر سفری به مونیخ داشته تا با مدیران باشگاه بایرن بر سر جدایی این مهاجم لهستانی مذاکره کند.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است مدیر برنامه مهاجم ۳۳ ساله لهستانی پس از دیدار با سران بایرمونیخ راهی بارسلونا شد تا مذاکراتی برای انتقال لواندوفسکی داشته باشد. در این مذاکرات مدیران بارسلونا به اطلاع مدیر برنامه‌های لواندوفسکی رسانده که حاضر هستند برای انتقال این مهاجم گلزن به نوکمپ ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو هزینه کنند.

لواندوفسکی که یکی از امیدهای لهستان برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار می‌رود در این فصل از رقابت‌های فوتبال آلمان در ۴۳ بازی ۴۸ گل برای تیم بایرن مویخ به ثمر رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان