//
کدخبر: ۳۴۸۲۷۳ //

پوگبا تا پایان فصل خانه‌نشین شد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد که هافبک فرانسوی شیاطین سرخ قادر به همراهی تیمش در فصل جاری نخواهد بود.

 پوگبا تا پایان فصل خانه‌نشین شد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از نشریه سان، پل پوگبا آخرین بازی‌اش را برای منچستریونایتد انجام داده است. گران‌ترین خرید شیاطین سرخ در جریان باخت 4 بر صفر این تیم در آنفیلد برابر لیورپول که سه‌شنبه شب برگزار شد از ناحیه ساق پا مصدوم شد که این مصدومیت او را حداقل برای یک ماه خانه‌نشین خواهد کرد. این در حالیست که قرارداد پوگبا با من‌یونایتد تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و هیچ یک از طرفین هم تمایلی به ادامه همکاری ندارند و به این ترتیب دوران 6 ساله حضور هافبک فرانسوی در اولدترافورد به پایان می‌رسد.

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت پوگبا گفت: پوگبا عکسبرداری‌های لازم را انجام داده است. بسیار بعید است که او در ادامه فصل بتواند بازی کند. پزشک تیم به من گفت که حداقل 4 هفته طول می‌کشد تا او بهبودی‌اش را به دست آورد و آخرین بازی ما هم در پایان ماه می است. من فکر نمی‌کنم که او دیگر در این فصل بازی کند.

در حالی که پوگبا بازی‌های بعدی منچستریونایتد از جمله بازی خارج از خانه شنبه شب برابر آرسنال را از دست می‌دهد، کریستیانو رونالدو به تمرینات شیاطین سرخ برگشته است. او در بازی قبلی تیمش برابر لیورپول را به دلیل از دست دادن یکی از فرزندان دوقلویش قبل از تولد غایب بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان