//
کدخبر: ۳۱۵۲۲۶ //

مشکل پوگبا نداشتن ثبات عملکرد است

میکاییل سیلوستره، مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد، معتقد است که پل پوگبا، ستاره فرانسه، بازیکنی در کلاس جهانی است اما به اندازه کافی ثبات ندارد.

مشکل پوگبا نداشتن ثبات عملکرد است

میکاییل سیلوستره معتقد است که مشکل اصلی پوگبا نداشتن ثبات عملکرد است. مدافع سابق فوتبال فرانسه می گوید که پوگبا هنوز به بهترین سطح از عملکرد خود نرسیده است.

پوگبا در حال حاضر در جمع بازیکنان تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو 2020 حاضر است و به همراه این تیم به عنوان تیم اول گروه F بالاتر از آلمان و پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

هر چند فرانسه نتوانست در مرحله گروهی در حد و اندازه های قهرمان جهان و بخت اول قهرمانی در این تورنمنت ظاهر شود و پوگبا نیز تنها توانست جرقه هایی از استعداد درخشانش را به نمایش بگذارد، مخصوصا در تساوی 2-2 برابر آلمان. این امر موجب تعجب سیلوستره شده است.

سیلوستره گفت: "مشکل پوگبا ثبات عملکرد است، در واقع نداشتن ثبات عملکرد! وقتی او در اوج آمادگ یاست سطح بازی او چیز دیگری است. اما برای او دشوار است که چنین سطحی را مسابقه پس از مسابقه از خود به نمایش بگذارد.

من اینطور به این موضوع نگاه می کنم؛ او بازیکنی در کلاس جهانی است، او قطعا خصوصیاتی در حد و اندازه های جهانی دارد. سوال این است که آیا می تواند هر سه روز یک بار اینها را در زمین بازی تکرار کند؟ من مطمئن نیستم که بتواند.

او در ترکیب منچستریونایتد این کار را نکرده است و مطمئن نیستم که بتواند برای فرانسه هم این کار را بکند.

من همیشه از دیدن او در زمین چه در باشگاه چه در تیم ملی خوشحال می شوم، زیرا او از نظر مصدومیت بدشانسی آورده است. قسمت ناامیدکننده این است که ما ندیده ایم که او هفته به هفته به سطح بالای خود برسد.

نمی دانم این یک مسئله روانشناختی است یا یک چیز جسمی. من یک هوادار منچستریونایتد و یک هوادار تیم ملی فرانسه هستم، بنابراین همیشه امیدوارم که در هر تیمی که او نمایندگی می کند، بهترین نمایش های او را ببینیم، زیرا در مقابل آلمان دیدیم که او چقدر می تواند به تیم کمک کند. "

فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 دوشنبه شب باید به مصاف سوییس برود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان