//
کدخبر: ۳۴۷۹۲۰ //

حقیقی: حضور در پرسپولیس؟ سؤال بعدی!/ از مس چیز خاصی جز وقت‌کشی ندیدیم

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران در واکنش به شایعه حضور در پرسپولیس سکوت کرد.

حقیقی: حضور در پرسپولیس؟ سؤال بعدی!/ از مس چیز خاصی جز وقت‌کشی ندیدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی گفت: باید به هواداران نساجی و مردم مازندران تبریک بگویم که مستحق این برد بودند و البته لیاقت آنها بیشتر از این صحبت‌هاست.

وی ادامه داد: شاهد یک بازی یک طرفه بودیم و نیمه اول کل بازی دست ما بود و چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. مضاف بر اینکه آنها فقط برای وقت‌کشی آمده بودند و چیز خاصی از تیم مس کرمان ندیدیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در مورد درگیری‌های متعدد در طول بازی خاطرنشان کرد: بازی حساسی بود و آنها یک مقدار تنش ایجاد کردند و حتی در نیمه اول 10 دقیقه بازی را خواباندند، اما خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم.

حقیقی راجع به استفاده از تجربه‌اش برای پایان دادن به درگیری‌ها، گفت: به هر حال از من سن و سالی گذشته و الان 23، 24 سالم است! من متولد 67 هستم که همان 23، 24 سالم می‌شود! البته چیز خاصی نبود. نیمه اول کلی وقت اضافه داشت و اگر نیمه دوم هم وارد این جو و فضا می‌شدیم، بازنده بودیم. خدا این عزت را به ما و مردم مازندران داد که پیروز شویم.

وی درباره شکل پاسخگویی عجیبش پس از دیدار با استقلال در برخورد با خبرنگاران اظهار داشت: اول از همه، چیزی که گذشته، گذشته است و حرفی زده شد و من هم جواب دادم، اما منظور بدی نداشتم. اصل صحبت این بود که ما مقابل تیم خوب و بزرگ استقلال بردیم و خوشحال بودیم که خبرنگار سؤال حاشیه‌ای می‌پرسد! من هم خسته بودم و شاید اگر کسی دیگری جای من بود، برخورد بدتری داشت. اینکه زلاتان را مثال زدم که برخورد می‌کند، اگر نگاه کنید اگر از او اینگونه سؤال بپرسند، با خاک یکسان‌شان می‌کند! من برای همه خبرنگاران احترام می‌گذارم چون اگر خبرنگاران نباشند، هیچ خبری نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی راجع به عکس منتشر شده او با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و اینکه آیا قرار است فصل بعد به پرسپولیس برود، گفت: سؤال بعدی لطفاً!

حقیقی درباره کلین شیت در دو بازی 120 دقیقه‌ای جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر و زحمات کل تیم بود. وقتی گل می‌زنیم کار همه تیم است و امروز که حامد شیری گل زد، انگار من زدم و اگر هم دفاع می‌کنیم و گل نمی‌خوریم، زحمت تمام تیم است.

وی درباره حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی و البته مصدومیت تعدادی از هواداران در مسیر تهران، گفت: من فقط می‌توانم از تک تک هواداران خوب نساجی تشکر کنم و لیاقت‌شان است که بهترین امکانات را داشته باشند. کل تیم دوست داشتیم این جو در ورزشگاه شهید وطنی باشد و آنجا جشن بگیریم، اما‌ باز هم ممنونم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان