//
کدخبر: ۳۰۵۶۸۸ //
شروع خوب با پایان تلخ؛

جلالی راد ۹۰ دقیقه زیرفشار

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران روز بسیار پرکاری را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت و علی رغم شکست تیمش یکی از خوب های زمین بود.

جلالی راد 90 دقیقه زیرفشار
به گزارش فرتاک نیوز،

کار جلالی راد در مصاف برگشت با پرسپولیس خیلی زود شروع شد و این دروازه بان در ثانیه 48 روی ضربه احسان پهلوان سیو فوق العاده سعید جلالی راد باعث جلوگیری از خوردن یک گل زود هنگام شد.

دقیقه 5 زمانی که بازیکنان پرسپولیس فضای پشت دفاع نساجی را هدف قرار دادن پوشش مناسب سعید مانع از استفاده از این فضا شد، اما فشار بی امان پرسپولیس برای رسیدن به گل باعث شد در دقیقه 8 سعید روی ارسال ترابی تمرکز لازم برای خروج را نداشته باشد و بازیکنان نساجی نیز عملکرد ضعیفی را برای کمک به سعید داشتند و همین کافی بود, تا پرسپولیس به گل اول خود برسد. پرسپولیس حجومی و تشنه گلزنی به نساجی تنها 6 دقیقه بعد از زدن گل اول با خلق موقعیتی خطرناک توسط ترابی آماده شادی برای گل دوم خود بود, که با سدی به نام سعید جلالی راد مواجه شد.

 اما این پایان مهار های سعید در نیمه اول نبود, در دقیقه 45 روی ارسال وحید امیری و تکل حامد شیری خود را زودتر از شهریار مغانلو به توپ رساند تا نساجی با امید و کمترین اختلاف به رختکن برود.

عملکرد سعید در نیمه اول شاید باعث شد, قبل از صحبت های ساکت الهامی سعید و تیم نساجی به خود باوری لازم در بخش دفاعی رسیده باشند و با خیال آسوده تری خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

به همین دلیل نساجی نیمه دوم را متفاوت از نیمه اول شروع کرد. دقیقه 51 سعید با زاویه بندی مناسب در موقعیت تک به تک سرلک را مجبور به بیرون زدن توپ کرد. سعید تمایل خود به بازی با پا,  بازی سازی و خارج کردن نساجی از پرس پرسپولیس را, با خونسردی تمام نشان میداد. اما سعید و هم تیمهایش دقیقه 61 یک موقعیت خطرناک را با همان خونسردی تقدیم مهدی ترابی کردند اما او با یک سیو توانست این اشتباه را جبران کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان