//
کدخبر: ۳۴۷۹۱ //

پرسپولیس به کمک تراکتورسازی آمد!/ نوراللهی در آستانه بازگشت به جمع شاگردان برانکو

باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت هافبک سابقش به این تیم است.

پرسپولیس به کمک تراکتورسازی آمد!/ نوراللهی در آستانه بازگشت به جمع شاگردان برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد هرگز به دنبال جذب محمد ابراهیمی نبوده و اصلا نمی‌خواهد از باشگاه تراکتورسازی که شرایط بحرانی دارد، بازیکنی جذب کند.

این رفتار باشگاه پرسپولیس کمی مشکوک و البته جالب توجه به نظر می‌رسد چون به صورت طبیعی، این دو باشگاه که از جمله مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران و مدعیان همیشگی کسب قهرمانی هستند، باید اقداماتی برای قوی‌تر شدن نسبت به یکدیگر از جمله جذب ستاره‌ها از تیم مقابل را انجام دهند.

یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس در خصوص این ماجرای مشکوک به میزان، گفت: محمد ابراهیمی یک مهاجم است و می‌تواند در خط حمله هم بازی کند اما پرسپولیس در این پست با وجود این همه مهره که دارد، نیازی به بازیکن جدید احساس نمی‌کند و باید آخرین سهمیه خودمان را به جذب یک هافبک تدافعی دیگر اختصاص بدهیم. هافبک مدنظر باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی است اما این بازیکن همچنان مشغول طی کردن دوران سربازی خود است. البته نوراللهی به ما اعلام کرده مدت خدمت سربازی‌اش تمام شده اما هنوز باید منتظر تصمیم مدیریت باشگاه تراکتورسازی باشد.

در واقع باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد به خاطر کمک به تراکتورسازی، دست از تلاش برای جذب ابراهیمی می‌کشد اما در واقع پرسپولیسی‌ها در پی آن هستند تا با چنین کاری، زمینه‌ساز بازگشت نوراللهی با لطف مدیران تراکتورسازی و نامه‌نگاری فوری به سازمان نظام وظیفه شوند.

گفتنی است نوراللهی اگر در تراکتورسازی بماند، تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای این تیم بازی کند اما شرایطی برایش به وجود آمده که می‌تواند به پرسپولیس برگردد، به شرط آن که مدیران باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن کمک کنند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان