//
کدخبر: ۳۴۷۳۱۰ //

یوونتوس آلگری را اخراج نمی کند

اگرچه ماسیمیلیانو آلگری نتایج مشابهی با آندره آ پیرلو کسب کرده است، اما یوونتوس سرمربی اهل توسکانی خود را اخراج نخواهد کرد.


یوونتوس آلگری را اخراج نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از فوتبال ایتالیا، فصل گذشته، یوونتوس با هدایت آندره پیرلو دو جام (کوپا ایتالیا و سوپرکاپ) را به دست آورد اما لیگ را از دست داد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو حذف شد. با حضور ماسیمیلیانو آلگری تغییری در وضعیت یوونتوس ایجاد نشده است با این حال سران این تیم ایتالیایی به سرمربی خود باور دارند و امیدوار هستند او شرایط را تغییر دهد.

یوونتوس در حال حاضر در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و می تواند با شکست  دادن فیورنتینا  به فینال کوپا ایتالیا راه یابد. یوونتوس پس از شروع ضعیف در این فصل، نتایج ثابتی را در ادامه سری آ کسب کرده است و مدیران باشگاه شاهد پیشرفتی هستند که فصل گذشته تحت هدایت پیرلو متوجه آن نشده بودند.

غول سری آ قبل از باخت خانگی دو هفته پیش مقابل اینتر، ۱۶ بازی پیاپی شکست نخورده باقی مانده بود و تیمی است که بیشترین امتیاز را در سال ۲۰۲۲ به دست آورده است. به همین خاطر به خاطر حفظ ثبات در تیم، یوونتوس اعلام کرده است که آلگری را اخراج نخواهد کرد و او فصل بعد هم سرمربی یوونتوس است.

شایان ذکر است که تابستان گذشته، آلگری قرارداد سالانه ۷ میلیون یورویی برای چهار فصل با یوونتوس امضا کرد. در صورت اخراج، یوونتوس باید غرامت این مربی را پرداخت کند که رقم بالایی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان