//
کدخبر: ۳۴۳۳۹۳ //

آنچلوتی: امباپه؟ بازیکنان بزرگ همیشه در برنابئو تشویق شده‌اند/ امیدوارم فردا بهترین رئالِ فصل را ببینیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امیدوار است شاگردانش در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازی فصل خود را به نمایش بگذارد.

آنچلوتی: امباپه؟ بازیکنان بزرگ همیشه در برنابئو تشویق شده‌اند/ امیدوارم فردا بهترین رئالِ فصل را ببینیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: در چنین بازی‌هایی به چیزهای زیادی نیاز است که مهمترینش آمادگی به لحاظ روانی و اشتیاقی است که ما داریم. ما می‌توانیم در این بازی از حمایت هواداران‌مان لذت ببریم که این خیلی مهم است. انگیزه بالا و ذهنیت تیم برای این بازی خیلی اهمیت دارد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت هافبک آلمانی‌اش که اخیراً دچار مصدومیت شد و رسیدنش به این بازی در هاله‌ای از ابهام است، افزود: بازیکنانی که صد درصد آماده نیستند، نمی‌توانند در چنین دیدارهایی بازی کنند. اگر احساس کنم که تونی کروس صد درصد آماده است، از او در بازی فردا استفاده خواهم کرد، اما اگر احساس کنم که آمادگی او 99 درصد است، بازی نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: برنامه ما برای بازی فردا تنها مهار امباپه، نیمار یا مسی نیست، بلکه مهار کل بازیکنان خوب پاری‌سن‌ژرمن است. برنامه ما این است زمانی که صاحب توپ هستیم، بازی مدنظرمان را ارائه کنیم و زمانی که بدون توپ هستیم، راه نفوذ را به روی PSG ببندیم و در تمام 90 دقیقه سخت تلاش کنیم. باید باهوش باشیم و دست به کار اشتباهی نزنیم.

کارلتو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به رهایی ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن از بند مصدومیت، تصریح کرد: من خودم فوتبالیست بوده‌ام و همیشه آرزو دارم که بازیکنان دچار مصدومیت نشوند. امباپه (نامش در لیست اولیه پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است) حالا این فرصت را دارد که فردا بازی کند و ما باید خود را با این تصور که او فردا برای PSG بازی خواهد کرد، برای این بازی آماده کنیم.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که هواداران رئال مادرید خود را آماده استقبال گرم از امپابه - بازیکنی که گفته می‌شود در پایان فصل به کهکشانی‌های ملحق خواهد شد - می‌کنند، گفت: تاریخ سانتیاگوبرنابئو به ما می‌گوید که بازیکنان بزرگ همیشه در این ورزشگاه تشویق شده‌اند و اگر چنین اتفاقی درباره امباپه هم بیفتد، آن را درک خواهم کرد. هواداران ما بازیکنان بزرگ را دوست دارد، اما آنها دوست دارند فردا برد رئال مادرید و بازی خوب تیم‌شان را ببینند. می‌خواهم فردا هواداران پشت ما باشند.

آنچلوتی که تیمش در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، در ادامه اظهار داشت: ما ترسی از پاری‌سن‌ژرمن نداریم و باید بازی خود را به نمایش بگذاریم. باید بازی بهتری نسبت به بازی رفت به نمایش بگذاریم و اطمینان دارم که بهتر بازی خواهیم کرد. بازیکنان ما آماده این دیدار هستند. برای ما مهم است که در این بازی به پیروزی برسیم. وقتی هم ببازیم، همه با همه باخته‌ایم. ما می‌خواهیم فصل را با لیگ قهرمانان به پایان ببریم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره برخی انتقادات که به تیمش می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کسی می‌‌تواند نظر خودش را داشته باشد، اما من فکر می‌کنم که ما فصل خوبی را تا به اینجا داشته‌ایم و امیدوارم عملکردمان را در این ماه‌ها در مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بهبود ببخشیم.

کارلتو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: همانطور که گفته‌ام، عملکرد ما در بازی رفت با پاری‌سن‌ژرمن ناامیدکننده بود و من انتقادات را می‌پذیرم. ما در بازی رفت بهترین پاری‌سن‌ژرمن این فصل را دیدیم. امیدوارم در بازی فردا هم بهترین رئال مادرید این فصل را ببینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کریم بنزما احساس خوبی دارد و آماده این بازی است. کاماوینگا هم در بازی با سوسیه‌داد خیلی خوب بازی کرد و به او اعتماد زیادی دارم. او فردا ممکن است در ترکیب اصلی بازی کند یا به‌عنوان ذخیره مورد استفاده قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان