//
کدخبر: ۳۴۷۱۳۸ //

بایرن- لواندوفسکی؛ در انتظار یک جلسه سرنوشت‌ساز

به نظر می‌رسد در اوایل ماه می یک جلسه سرنوشت‌ساز بین رابرت لواندوفسکی و باشگاه بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.

بایرن- لواندوفسکی؛ در انتظار یک جلسه سرنوشت‌ساز
به گزارش فرتاک نیوز،

 در روزهای گذشته شایعات درباره آینده رابرت لواندوفسکی به اوج خود رسیده است. این ستاره لهستانی از توافق با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد دور است و همین مسئله نیز باعث شده که بارسلونا به جذب او علاقه نشان دهد. با این حال گفته می‌شود که بایرن برای فروش لوا حداقل 70 میلیون یورو می‌خواهد.

بعد از حذف تلخ و باورنکردنی بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی در بازی شب گذشته برابر ویارئال رقم خورد، مدیر این باشگاه یعنی اولیور کان هرگونه شایعه جدایی لواندوفسکی را رد کرد و در این‌باره گفت: "ما مطمئنا یک فصل دیگر هم لوا را در کنار خودمان خواهیم داشت. می‌دانیم که او چه اهمیتی برای ما دارد و از این بابت نگران نیستیم. ظاهرا رقابتی در جریان است که چه کسی بزرگترین داستان غیر منطقی درباره روبرت لواندوفسکی را خواهد گفت؟

ما دیوانه نیستیم و مطمئنا بر سر انتقال بازیکنی که هر فصل 30 تا 40 گل برای ما می‌زند مذاکره نخواهیم کرد. صحبت‌ها با او ادامه دارد."

با این حال RMC گزارشی درباره وضعیت آینده ستاره لهستانی منتشر کرده و مدعی شده که این بازیکن خواهان جدایی از بایرن مونیخ در تابستان پیش رو است. باشگاه آلمانی در حال خریدن زمان است و بدش هم نمی‌آید در صورت تمایل لوا برای جدایی، این اتفاق یک سال بعد و پس از اتمام قرارداد او رخ دهد. این منبع فرانسوی در ادامه تایید کرده که در اوایل ماه می یک جلسه سرنوشت‌ساز بین لواندوفسکی و بایرن‌مونیخ برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی در مورد آینده او اتخاذ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان