//
کدخبر: ۳۴۲۶۱۳ //

لواندوفسکی به سیم آخر زد؛ می‌خواهم به رئال بر‌وم!

آاس در گزارشی مدعی شد رابرت لواندوفسکی از مدیر برنامه‌هایش درخواست کرده تا شرایط حضور او در رئال مادرید را بررسی کند.

لواندوفسکی به سیم آخر زد؛ می‌خواهم به رئال بر‌وم!
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک رابرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا طی سال‌های اخیر بوده است. او با نمایش های درخشان خود در ترکیب بایرن مونیخ و گل های زیادی که در ترکیب این تیم به ثمر رساند به باواریایی‌ها در راه کسب جام های زیادی که طی فصول اخیر کسب کردند کمک ویژه ای کرد.

با این وجود قرارداد ستاره لهستانی بایرن مونیخ تنها تا سال 2023 اعتبار دارد و آینده او در هاله ای از ابهام است. اگرچه مسئولان بایرن بارها تاکید کرده اند که در سال‌های آینده روی لواندوفسکی حساب باز می کنند و او می تواند چند فصل دیگر عملکردی مشابه فرم فعلی خود را ارائه دهد اما هنوز اقدام جدی از سوی باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت نگرفته است.

 

 

در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رابرت لواندوفسکی تصمیم خود را برای جدایی از بایرن مونیخ اتخاذ کرده و رویای او حضور در رئال مادرید است. بر اساس این گزارش ستاره اسپانیایی از مدیر برنامه هایش درخواست کرده که شرایط انتقال او به سانتیاگو برنابئو را بررسی کند. آاس تاکید کرده که در صورت ناکامی رئال مادرید در جذب ارلینگ هالند، لواندوفسکی به عنوان یک گزینه استثنایی ظاهر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان