//
کدخبر: ۳۴۶۹۷ //

آیا منصوریان اسکلت استقلال را تغییر می دهد؟

خرید های انگشت شمار خواسته ی منصوریان برای لیگ هفدهم است تا اسکلت استقلال تغییر نکند.

آیا منصوریان اسکلت استقلال را تغییر می دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کادر مدیریتی و فنی استقلال در روزهای گذشته انتقادات زیادی را پیرامون عدم فعالیت در فصل نقل و انتقالات تحمل کردند. بسیاری از پیشکسوتان و هواداران این باشگاه عقیده داشتند که این تیم باید فعالیت بیشتری در فصل نقل و انتقالات داشته باشد و به همین دلیل به کم کاری آبی ها اعتراض داشتند.

با این وجود اما علیرضا منصوریان عقیده دارد که استقلال نیاز به استفاده از 6 سهمیه لیگ برتری و سهمیه خارجی خود ندارد و آبی ها با دو یا سه خرید دیگر تکمیل می شوند. استقلال تا به اینجای فصل حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده را جذب کرده و با اضافه شدن بازیکنانی مانند داریوش شجاعیان و پژمان منتظری این تیم تکمیل می شود. البته این موضوع مشروط به تمدید قرارداد بازیکنان حال حاضر استقلال است.

لیست استقلال همین حالا نیز تکمیل است و آبی ها برای ثبت بازیکنان جدید باید تعدادی از بازیکنان حال حاضر خود را از لیست خارج کنند. به همین دلیل استقلال فعالیت چشمگیری مانند سالیان گذشته در نقل و انتقالات انجام نمی دهد و این موضوع بر اساس خواسته ی منصوریان تبدیل به سیاست نقل و انتقالاتی آبی ها شده است.

علیرضا منصوریان از اواسط فصل نیز اعلام کرده بود که استقلال در پایان فصل خرید های زیادی نخواهد داشت و تصمیمی برای دست زدن به اسکلت استقلال در فصل گذشته ندارد. اگر خروج کاوه رضایی و حضور شهباززاده را تغییری اجباری در نظر بگیریم، ترکیب استقلال در ابتدای لیگ هفدهم بر خلاف فصل گذشته با دو یا سه تغییر شکل می گیرد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان