//
کدخبر: ۳۴۶۹۳۱ //

حقیقی: پنالتی‌گیر نیستم؟ حرف مفت می‌زنند/ مجیدی برای خودش اعتراض دارد

دروازه‌بان نساجی با اشاره به برخی انتقادها که به او صورت گرفته بود، گفت: اینکه می‌گفتند پنالتی‌گیر نیستم، حرف مفت آنهایی بود که فوتبال‌شان تمام شده است.

حقیقی: پنالتی‌گیر نیستم؟ حرف مفت می‌زنند/ مجیدی برای خودش اعتراض دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا حقیقی پس از پیروزی نساجی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی که با گرفتن پنالتی از سوی خودش رقم خورد، گفت: اول از همه این برد را به همه تیم، هواداران نساجی تبریک می‌گویم. من انجام وظیفه کردم و این زحمت تمام تیم بود و خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: اول از همه به خودم می‌گویم و بعد به سایر بازیکنان که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما فقط امروز فرصت شادی کردن داریم و باید بعد از آن برای بازی نیمه نهایی آماده شویم که با برد همراه باشد تا به فینال برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی درباره شور و حال هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: خیلی زحمت کشیدند و ما همیشه هواداران خوبی داریم و جای آنها و همینطور جای هواداران خوب استقلال در بازی‌ها خالی است. بازی جانداری با حضور تماشاگران بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانند به ورزشگاه بیایند.

حقیقی درباره اینکه خیلی‌ها انتقاد داشتند که او دروازه‌بان پنالتی گیر نبوده است، گفت: چه کسی این انتقاد را کرده؟ خیلی‌ها حرف مفت می‌زنند، چون من فوتبالم را با پنالتی گرفتن شروع کردم. این صحبت، خط افراد دیگری بود که در جام ملت‌ها می‌خواستند خیلی اتفاقات را راه بیندازند، اما خدا...

وی درباره اینکه فصل قبل هم یک پنالتی گرفت و امروز هم برای تیمش پنالتی گرفت تا به نیمه نهایی جام حذفی برسند، خاطرنشان کرد: فصل پیش سه یا چهار پنالتی گرفتم و بازهم تکرار می‌کنم، این حرف مفت خیلی‌ها بود که الان فوتبال‌شان تمام شده است.

دروازه‌بان نساجی درباره اعتراض استقلالی‌ها و اینکه گل آنها مردود اعلام شد، اظهار داشت: کدام گل مردود را می‌گویید؟ شما فیلم بازی را دیدید و آیا گل بود؟ نظر شما چه بود؟ آقای مجیدی اگر اعتراض دارد، برای خودش دارد و حرف‌شان متین و به جاست و اگر اینطور باشد، ما هم اعتراض داریم که روی کریم اسلامی پنالتی صورت گرفت.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان