//
کدخبر: ۳۴۶۶۳۶ //

سخت ترین آزمایش سپاهان / شاگردان نویدکیا در مسیر صعود

سپاهان اصفهان در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف قدرتمند خود الدحیلی قطر می رود.

سخت ترین آزمایش سپاهان / شاگردان نویدکیا در مسیر صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم های الدحیل قطر و سپاهان ایران به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه سخت‌ترین آزمایش شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود. آزمایشی که می تواند صعود سپاهان را همواره کند.

 این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که طلایی پوشان اصفهان در نخستین بازی گروهی خود موفق به شکست سه بر یک پاختاکور ازبکستان شدند تا با کسب سه امتیاز اول موقتا در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

شاگردان نوید کیا اگرچه مقابل پاختاکور دونیمه متفاوت را از خود به نمایش گذاشتند اما همچنان ایراداتی در خط دفاعی خود دارند که باحضور مهاجمانی مثل ادمیلسون و الونگا کار دشواری در مقابل نماینده قطر خواهند داشت.

محرم نوید کیا در بازی مقابل پاختاکور موفق به کامبک شد تا با ارائه دونیمه متفاوت نشان دهد در انالیزحریفان خود ناکام نبوده و با امادگی خوبی به مصاف دیگر رقبای خود خواهد رفت.

 در سوی مقابل الدحیل قطر باوجود داشتن مهره های کلیدی و بازیکنان زهر دار در اولین دیدار خود بانتیجه دو بریک مغلوب التعاون عربستان شد و هم اکنون در جایگاه سوم جدول رقابت های گروهی به سر می برد.

الدحیل تیم پر مهره ایست که هرسال در اسیا با هدف کسب عنوان قهرمانی تلاش میکند و تا به اینجای کار گربه سیاه تیم های ایرانی بوده است.

باتوجه به شکست الدحیل مقابل التعاون و شرایط  صعود به جمع هشت تیم برتر نماینده قطر بازی با طلایی پوشان به چیزی جز برد فکر نمیکند و باید دید تقابل این دوتیم با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید؟!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان